Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen een paar dagen geleden heb ik een grote update gehad Versie 1709 Build16299.98.
Na deze update kwam ik er achter dat Systeemherstel was uitgeschakeld en mijn herstelpunten waren verdwenen!-m-
Ik heb handmatig dit weer hersteld en verder geen proleem, maar is dit normaal?
Vriendelijke groet antonp ;)
 
Na de W10 Fall Creators update heb ik ook systeemherstel moeten terug inschakelen, alle herstelpunten waren weg. Misschien wel noodzakelijk, want wat gebeurt er als je een oud (vorige W10 versie) herstelpunt gebruikt? Wordt uw nieuwe versie van W10 dan terug gezet naar die vorige versie????
 
@J.W. das een goede opmerking ... op 1/12/verkreeg ik hier de cumulatieve update naar build 16299.98 en er bleef hier een herstelpunt staan van 27/11 deze werd dus niet verwijderd ... het 2de herstelpunt is 1/12 zelf betreffende de update
 
Inderdaad heb er ook enorm veel last mee gehad!!! Toetsenbord stond in querty; alle herstelpunten verdwenen en zelfs alle gemaakte mappen op mijn bureaublad ook riebedebie!!!
Gelukkig heb ik hier nog enkele backup's staan waarmee ik de pc heb teruggezet naar een maandje ervoor. Verder heb ik ook nu de automatische updates uitgeschakeld tot dat deze nieuwe update zal werken zoals het hoort! hoe je dit kan doen kan je hier nalezen (Automatische updates uitschakelen in Windows 10 | How To | Computer!Totaal
pppffffff; hopelijk komt er een oplossing voor deze nieuwe build! want momenteel hou ik toch maar voor bekeken en wacht rustig af.
Een goede raad: maak zeker een backup vooraleer je de nieuwe build installeert!! kan je gemakkelijk met het gratis programma aomei backupper!
AOMEI Backupper Standard | GratisSoftware.nl Downloads
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan