Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Allemaal,

Plots is mijn favorietenlijst in IE11 foetsie. Gelukkig heb ik het nog in OneDrive staan, maar hoe kan ik deze lijst terugzetten in IE?

Ik heb een melding van Q. gelezen en Regedit gedaan tot HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders
• Right click Favorites

...maar ik vind in de rechterkolom Favorites niet!

Twee herstelpunten gerpobeerd en het blijft zo. Zelfs een image heeft niet geholpen (op de zelfde dag weliswaar).

Wat kan ik nog doen?

WW
 
Download je favos vanuit Onedrive naar je bureaublad...dan zie afbeelding.....succes

ie111.JPG
 
Goed op weg, maar wanneer ik het bestand van op mijn bureaublad wil openen krijg ik een hardnekkig: "kan het bestand niet vinden". Ook wanneer *.* Alle instel.

What now?
 
Even terugkomend op de vraag in #1 je kunt een nieuwe tekenreekswaarde aan maken en deze Favorites noemen.

Open regedit en navigeer naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer\Shell Folders
Klik in het rechterveld met rechtermuisklik en dan Nieuw en dan Tekenreekswaarde.

Vul daar de juiste waarde in. C:\Users\Mijn gebruikersnaam\Favorites Vul hier jouw gebruikersnaam dus in. Door met rechtermuisklik op aanpassen te klikken
 
Favorites ontbreekt na mijn gebruikersnaam.

► Dat wordt wellicht een harde dobber. Is er wat veranderd omdat ik voor het volgende deel programma's aan het testen ben?

► Ondertussen open ik een favoriet volgens behoefte uit de map en "voeg het aan Favorieten toe". Het is vééél werk, maar het wordt zo ook opgelost.

Hopelijk is er niets anders naar de vaantjes. Eigenaardig dat het met systeemherstel en image niet opgelost wordt. Dat is toch onmogelijk? Nog een Windows mysterie?

WW
 
Open de Windows Verkenner en ga naar C:\Gebruikers\JeGebruikersnaam . Staat hier nog altijd de map Favorieten? Klik er met de rechtermuisknop op en kies "Eigenschappen".
Staat er in de tab "Locatie" nog altijd "C:\Users\JeGebruikersnaam\Favorites" of staat er een andere locatie?

Wat zegt dit?
mvg
 
[1] De map Favorieten staat er, maar met de vier aangemaakte Favorieten die ik er manueel heb gezet.
[2] In de Locatie, de zelfde map.
Ondertussen start ik vanuit de map op mijn bureaublad en stel het dan in als vast favoriet.

WW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan