live.be en hotmail.be

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
al 2weken raar probleem tijdens de les hotmail
de leraar maakt week op voorhand emailadressen aan voor de mensen want je kan er maar 3per dag maken!
adressen werken goed!maar naar paar emails te hebben verzonden na mekaar moet je al die gatcha invullen voor spam!vroeger deden we dit 1keer en je kon blijven zenden !!nu moet je dit echt meermaals doen!
en dan komt het volgende je limiet is overschreden en als je op die link klikt komt word je gevraagt om je gsm nummer in te voeren!
is dit veilig voor de cursisten?niemand bij ons weet direckt raad op dit probleem!want op die manier kun je niet veel doen in de les he
p.s in April werd met dit ook gevraagt op mijn hotmail.com! was mijn eerste email die dag dat ik wou verzenden heb mijn gsm nummer ingevoerd en kreeg een code die ook invullen en sinds die dag gaat alles goed
is dit normaal of niet?
gtrjs
navarro
 
Microsoft gebruikt tegenwoordig meer en meer een email adres zoals live om als account te dienen (vb Windows 8 heeft dit...). Dit is dus meer dan alleen een email adres dat je maakt. Dat is meer te vergelijken met je persoonlijke online Microsoft login. Dus ja, het is best mogelijk dat Microsoft dit ook zo wilt transformeren. Een email adres = een reële persoon. Dus ook incl GSM nr etc.
 
@Dragon we werken met Win 7 en ik ook!
en wat doet Microsoft met je gsm nummer? komt dat in je profiel ofzo?en wat als de cursist geen gsm of zijn nummer niet wil geven?
 
@Tuts jaja zo ver ben ik ook al mee hoor!
maar op die manier les geven is nie makkelijk he!als je nie kan verzenden!vroeger hadden we da nie
 
@Tuts Maak gmail adres aan hee is veel makkelijker voor hun.
dit mag niet!!!!!
Atel hangt af van Metropolis en er zen regels!!
bestaat zo iets niet bij jullie? Digipunten zen plaatsen waar de mensen voor 1€ per jaar kunnen internetten en 5€per cursus
 
Als ze kunnen typen en een bericht plaatsen hier op het forum kunnen wij mensen wegwijs maken, maar ja dat hang van uw af hee en ook van hun. Geld vragen wij niet maar ze moeten een vraag stellen en wij proberen een goede uitleg te geven. Mijn tante is in ninove 65 jaar op cursus geweest en ze slaag nog in de knoop daarom beveel ik filmpjes aan daar zie je veel meer mee dan tekst.
 
Dat noem ik geen reclame maar hulp.
Ik vind dat die werk groepen veel te veel tekst gebruiken en wie lees nu liever dan een filmke te zien ?
je hebt 100% gelijk!het is echt basis en veel leer je niet!
b.v er komt nu een workshop van Picassa vraag me af wat je op zes uur kunt leren ik moet er om lachen(nar)
 
Dat ze er filmke van maken gaan ze beter onthouden.
heb ik vanmiddag tegen de leraar gezegt warom gebruiken jullie geen filmkes !zegde da van het forum hier
en weet je waar om dat niet mag?
zal het je zeggen!! de bedoeling is je komt een les volgen!je weet iets niet meer dan kom je maar trug na het digipunt en vraagt trug uitleg!snap je er moeten mensen komen anders geen €€€€€ meer he
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan