live Mail rss-feeds is mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb nog een bijkomend probleem met de herstelling in wlmail zie screenshot

WLMail.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maak jij gebruik van die feeds?

Indien niet, klik dan in Internet Explorer op het tandwieltje / Internet opties / Inhoud.
Bij "Feeds en webslices" klik je op "Instellingen".
Vink daar het vakje uit naast "Feeds en webslices automatisch op updates controleren".
 
kieken10 , is systeembeveiliging ingeschakeld of uitgeschakeld?
als systeembeveiliging ingeschakeld is, schakel het eens uit en probeer zo eens een herstelpunt te maken.
Als het dan nog niet lukt, denk ik aan ontbrekende systeembestanden.
 
In het begin staat dat het gaat om geen toegang. deze draad is erg lang dus als ik er naast zit niet boos worden.
Als TC van Chrome heb ik nog nooit gehoord dat instellingen van Chrome ruzie maken met systeemherstel.
Geen toegang kan duiden op veranderde rechten.
Je kunt natuurlijk iedereen toevoegen op C plus onderliggende mappen. Als het dan wel lukt, weet je in ieder geval waar de schoen wringt.
Soms moet je eerst eigenaar worden, maar dat merk je wel.
Vaak ontstaan dit soort problemen omdat mensen ruzie krijgen met trusted installer.
Dat is het account dat binnen WinPE wordt gebruikt om Windows te installeren.
Die is alleen aan te passen in WinPE van daar dat Windows zegt boot van installatie DVD.
Want dan start WinPE.
 
In het begin staat dat het gaat om geen toegang. deze draad is erg lang dus als ik er naast zit niet boos worden.
Als TC van Chrome heb ik nog nooit gehoord dat instellingen van Chrome ruzie maken met systeemherstel.
Geen toegang kan duiden op veranderde rechten.
Je kunt natuurlijk iedereen toevoegen op C plus onderliggende mappen. Als het dan wel lukt, weet je in ieder geval waar de schoen wringt.
Soms moet je eerst eigenaar worden, maar dat merk je wel.
Vaak ontstaan dit soort problemen omdat mensen ruzie krijgen met trusted installer.
Dat is het account dat binnen WinPE wordt gebruikt om Windows te installeren.
Die is alleen aan te passen in WinPE van daar dat Windows zegt boot van installatie DVD.
Want dan start WinPE.

Dat klopt wel, maar als ik beslis Chrome NIET te installeren, waarom probeert Google dit toch altijd WEL te doen?
 
ze willen verdienen hè

ze willen verdienen hè

Beste Mik,

Chrome is zelf niet opdringerig maar het zijn de jongens die willen verdienen.
Zo krijg je Ask, softwareinformer en god weet wat al niet meer opgedrongen.
Dus kies NOOIT voor snelle installatie, want dan komt al die rommel mee.
Kies dus aangepast/advanced en vink alles uit wat je niet wilt.

Heb zelfs al mee gemaakt dat er zogenaamd een nieuwe versie was (dacht daemontools), maar ze bedoelden meer rommel toegevoegd. Daarom bewaar ik altijd de oude versies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan