Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Had indertijd het logo van windows 10 staan in mijn werkbalk, ik een versie gereserveerd maar na lang erover gedacht te hebben heb ik me terug uitgeschreven uit schrik van de vele bugs die er zouden kunnen inzitten.
Vandaag dacht ik ach ja laten we maar een versie reserveren maar het logo is weg,
iemand een gedacht hoe dit komt, het staat in het venster van de updates nog wel reserveer je windows 10 maar als ik daar op klik gebeurt er niets?

greets

Ed
 
er kan ook niet meer gereserveerd worden ... je kan enkel nog reserveren voor Windows 10 mobile .

je kan wel via het MediaCreationTool upgraden ...
download de juiste bit versie van het tool ..
met deze heb je 2 mogelijkheden ...
1... je gaat direct de pc bijwerken ....
d.w.z. de nodige bestanden worden gedownload en de upgrade word opgestart ..
Ashampoo_Snap_2015.07.29_21h44m25s_005_.png
2....je kiest voor optie 2 en hier krijg je dan weer 2 mogelijkheden ..
1* je maakt je een dvd aan ...
2* je maakt je een opstartbare usb stick aan...( let op de stick die je gebruikt moet leeg zijn want deze word geformateerd .)

**hoe dan ook kies je voor optie 2 dan kun je eender wanneer de upgrade uitvoeren ...er hoeft zelfs geen licentie code ingegeven te worden

opmerking :
heb je Windows 7 home premium dan dien je de Windows 10 home te selecteren .
heb je de Pro versie of hoger kun je de Windows 10 Pro selecteren
 
Laatst bewerkt:
Hoi Qtex,

Bij de uitleg van media creation tool staat nog wel dat je een sleutel nodig heb, enfin ik heb hier wel een programma om die op te zoeken,
dus ik kan optie 2 punt 1 nemen een dvd branden, kunnen alle bestanden erop, en moet ik die dan gewoon insteken en start die dan vanzelf op en zegt die wat ik moet doen, of is dat een dvd die de upgrade gaat halen.
Eigenlijk stom dat je niet meer kan reserveren, zou het niet lukken als ik mijn pc terugzet in de tijd?
 
je heb geen sleutel nodig ...
je hoeft deze ook niet te branden op een dvd ..
je dient ook geen opstartbare usb stick aan te maken ...
***wat je wel dient te doen is de iso mounten via een virtueel station ...
open deze dan via de verkenner en klik op de setup.exe .....
***laat van af je op de setup.exe geklikt heb de pc met rust gebruik deze niet meer !
de upgrade gaat van start en de Windows 10 zal geactiveerd zijn indien je vorige besturingssysteem legaal geactiveerd werd .
 
Dus als ik MediaCreationTool start met optie 2 krijg ik de optie om een iso te dowloaden want het programma bv daemon tools heb ik niet kan ik die iso niet gewoon downloaden?
 
je verdraait mijn woorden ...
je kan optie 2 gebruiken om de iso te verkrijgen...of om je direct een dvd of usb stick aan te maken ...
ik heb hier gewoon de verkregen iso opgeladen in een virtuele station en vandaar uit de setup.exe opgestart ..
hier is dus de upgrade gelukt vanuit een virtueel opgeladen iso.

je kan ook optie 1 gebruiken en direct de upgrade starten ..
 
hm, ik ga dit alles nog eens goed nalezen, ik heb ook een systeemherstel gedaan, en het rare is dat dit nooit lukt bij mij , ik kan ook maar kiezen tussen een herstelpunt het laatste, bij xp had je veel meer keuze, ik krijg dat ook de melding dat het niet gelukt is vanwege een antivirusprogramma, ik heb dit al uitgezet maar geen effect ik stuur je de melding even door, van de upgrade ga ik me nog in verdiepen, maar wat denk je van het systeemherstel

systeemherstel.docx.jpg

ik moet straks eigenlijk nu wel, ik hoor je nog wel, alvast bedankt en tot straks of morgen
 
je kan hem binnenhalen als koppeling opslaan als.
windows 10 is geïnstalleerd waarschijnlijk door op de optie 1 te klikken in MediaCreationTool, pc direct bijwerken.
Enfin het werkt voor zover ik het al getest heb, wel vind ik het vervelend als je het overzicht neemt, dus je klikt op deze pc zie je onder het icoontje van muziek, de mappen en foto's staan waar je het laatst mee gewerkt hebt, ik zou dit liever weg hebben
weet je hoe?

ed
 
wel vind ik het vervelend als je het overzicht neemt, dus je klikt op deze pc zie je onder het icoontje van muziek, de mappen en foto's staan waar je het laatst mee gewerkt hebt, ik zou dit liever weg hebben
weet je hoe?
windows toets +X > configuratiescherm > klik verder op " opties voor verkenner "
wijzig verkenner openen in "deze pc " en bevestig dit met toepassen en ok

Ashampoo_Snap_2015.07.30_22h57m29s_007_.png
 
je klikt toch op de map in de taakbalk , niet ?
wel indien ik dus op deze map klikt dan openend zich hier de verkenner zoals je hier kunt zien in de afbeelding .
Ashampoo_Snap_2015.07.30_23h33m39s_008_.jpg
klik ik dan op het sterretje " snelle toegang " dan worden inderdaad deze nog weergegeven .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan