Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk heb ik hem al besteld hoor.

Het verhaal:
Daar ik nog maar een laptop heb gekocht van een 1000euro(acer 7745g) maar ontevreden ben van het "gaming-vermogen"heb ik besloten voor een deftige prijs een pc samen te stellen die ik dan kan aanpassen aan mijn noden.

doel 500-550euro

De build:

Asus 4a88td/v evo/usb3.0
amd phenom 2 x4 955 BE
EVGA nvidia gtx 550 ti FBP 1Gb
corsair (2x2Gb kit)4gb DDR3 SDRAM 1333Mhz dual-channel
OCZ 600W StealthXStream 2
WD 500Gb caviar Blue 7200rpm 32mb cache
Ms-Tech CA-0270BL Xerxes
Sony AD-7280 SATA DVD-RW
W7 64bit

______
545euro


Wat vinden jullie ervan?
Wat zou je anders doen?

-Timo
 
Timo,
Voor je dergelijke stap zet, eerst de mening vragen voor je besteld.
Er zijn diverse configuraties te koop die beter en goedkoper zijn. Maar ja, besteld is besteld.......
 
indien er géén voorschot betaalt werd en er werd géén schriftelijke afspraken vastgelegdt dan kun je deze bestelling zonder méér annuleren ...en zijn er ook géén kosten aan verbonden .
echter indien je deze via het internet besteldt heb dan kan deze vermits een e-mail te sturen ook opgezegdt worden ...noteer in dat geval ook jouw bestel nummer
 
Laatst bewerkt:
Ik speel zelf nooit een spel, maar lees erg veel.
Wat ik wel eens gelezen heb is dat veel spellen niet onder een 64-bits besturing willen werken.
Misschien is dit heden ten dage achterhaalde informatie, maar toch een punt van aandacht.
 
De setup staat deels (prosessor/moederbord/graka) op een duits forum als zijnde lowbudget gaming pc


-> wat zou je zelf dan anders doen?

Wat ik wel eens gelezen heb is dat veel spellen niet onder een 64-bits besturing willen werken.

Steam games draaien er in ieder geval perfect op maar mijn laptop is er gewoon eig nie echt voor geschikt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan