Status
Niet open voor verdere reacties.
Lumigon T3.

Inleiding.
De camera’s in de Smartphone word steeds beter, maar vooral bij duister weer of bij schemering of bij avond val zijn er veel Smartphones die het heel moeilijk hebben om een deftige foto te nemen. Echter als het nacht is, is het helemaal geen doen meer om een foto te weten nemen. Dan komt Lumigon T3 op de proppen met een echte nacht fotocamera van 4MP.
Het toestel heeft ook het IP68 certificaat en is daarmee stof en waterdicht.
Wat heeft deze Smartphone nog in petto voor zijn 649€?

Scherm.
Deze Lumigon T3 komt met een Super AMOLED scherm van 4,8” met een resolutie van 1280x720 pixels en is daarmee een HD scherm. Dit scherm heeft daarmee een mooie 306PPI.
Dit scherm heeft ook nog als extra functie de knockknock functie.
Ter bescherming tegen krassen en vuil is het scherm voorzien van Corining Gorilla Glass 4.

Camera’s.
Deze Smartphone heeft geen 2 maar 3 camera’s aan boord. Achteraan prijken 2 camera’s.
Een gewone camera van 13MP camera waar ik jammer genoeg niet veel informatie over kan vinden behalve dan dat hij dual LED flits heeft in dual tonen en over het PDAF autofocus systeem beschikt.
Dan heb je nog achteraan een nachtcamera van 4MP met dual IR flits.
Vooraan prijkt dan een 5MP camera met een LED flits.

Chipset.
Deze Lumigon T3 word aangedreven door een Mediatek Helio X10 processor gecofigureerd in Octa core . geklokt op 2.2 GHz Welke GPU erin steekt kan ik helaas niet terug vinden, wel dat hij 3GB RAM mee krijgt en maar liefst 128GB intern geheugen meekrijgt. Of het al dan niet uitbreidbaar is kan ik helaas ook niet achterhalen.

Batterij.
Deze Lumigon T3 heeft een hoge capaciteit Li- Ion batterij Maar hoe hoog die capaciteit is vind de fabrikant niet nodig mee te delen. Wel dat draadloos opladen mogelijk is, daaruit kan ik dan wel weer afleiden dat de batterij niet verwijderbaar is, maar dat is ook niet vermeld. Maar dat zal wel zo zijn, omdat hij stof en waterdicht is en omdat hij draadloos opgeladen kan worden.

Specificaties.

Specificaties en enkele heel mooie foto’s van dit toch wel apparte toestel vind je hieronder.

Lumigon T3
 
Het moet 749€zijn sorry voor het missen. Aan die invoer kosten en taksen heb ik inderdaad ook niet gedacht. Dank je Luc om dit te melden.
 
In de Benelux krijgt MediaMarkt de monopolie over de Lumigon T3. Enkel daar zal je het toestel kunnen kopen. De prijs is ook iets bijgesteld, maar je moet er wel iets dieper voor in de buidel gaan tasten dan wat eerder was gedacht. Het toestel gaat namelijk 819€ kosten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan