Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou graag willen weten of je Mac (Apple) op een gewone pc waar XP is geinstalleerd kan installeren, zoja heb je hiervoor extra drivers of dergelijke nodig???
 
thanks ivan voor je reactie, als ik het goed begrijp gaat het hier over windows installeren op een Mac maar geld dat ook andersom (voor het installeren van Mac op een pc met windows als besturingssysteem) :vraagteken:
 
Zelf heb ik dit nog nooit geprobeerd, wie weet kan dit wel.
 
in ieder geval bedankt voor jou reacties, hopelijk zijn er andere die hier wel ervaring mee hebben of mij een antwoord kunnen geven.
 
Ik heb gelezen dat hackers al mac op pc gedraaid hebben, sterker nog, het zou zelfs BETER draaien op pc.
Dit zou op het net te vinden zijn, maar er stond geen adres.
Als je het probeert post dan zeker je bevindingen, ik ben er ook benieuwd naar.
 
Ik heb gelezen dat hackers al mac op pc gedraaid hebben, sterker nog, het zou zelfs BETER draaien op pc.
Dit zou op het net te vinden zijn, maar er stond geen adres.
Als je het probeert post dan zeker je bevindingen, ik ben er ook benieuwd naar.

ben zelf van mening dat dit niet gaat lukken, lees overal van windows installatie op mac pc maar kan niets vinden in de omgekeerde zin, maar hoop nog altijd dat er iemand is die hier ervaring mee heeft. Maar moest het toch lukken laat ik het zekers weten.
 
Hackers hebben het inderdaad al gedaan , maar dit hebben ze puur om te proberen gedaan het beste is nog steeds Tiger of Leopard op een MAC :duimop:
 
Ik heb het gevonden, wat ik gelezen heb.
't staat hieronder nu.
lees maar:


Leopard op PC





Slechts enkele dagen na de introductie van het nieuwe Apple operating systeem Leopard waren hackers er al in geslaagd dit op een PC te laten draaien...
(Een zeer gedetailleerde instructie hoe dit te doen is op het internet te vinden.)
En het werkte bijna vlekkeloos, sommige onderdelen bleken op een PC zelfs beter te werken dan op een Apple... alleen WiFi bleek een probleem te zijn.

Apple doet er alles aan om het gebruik van haar OS op PC’s te voorkomen. Men zet alle legale middelen in om de "ondeugden" op te sporen en te (laten) straffen...

Nu komen echter ook bij Apple de eerste klachten over Leopard binnen en wel van originele Apple users: WiFi werkt slecht en na enige minuten helemaal niet meer. Dit maakt dit nieuwe OS voor veel Apple gebruikers compleet waardeloos.
Het WiFi probleem zit ‘m dus niet in het slechte hackerswerk of in het (PC) hardware platform... het zit in Leopard zelf!

Er is vanuit het Apple kamp nog geen reactie laat staan een fix gekomen voor het WiFi probleem.
 
Ik heb het gevonden, wat ik gelezen heb.
't staat hieronder nu.
lees maar:


Leopard op PC





Slechts enkele dagen na de introductie van het nieuwe Apple operating systeem Leopard waren hackers er al in geslaagd dit op een PC te laten draaien...
(Een zeer gedetailleerde instructie hoe dit te doen is op het internet te vinden.)
En het werkte bijna vlekkeloos, sommige onderdelen bleken op een PC zelfs beter te werken dan op een Apple... alleen WiFi bleek een probleem te zijn.

Apple doet er alles aan om het gebruik van haar OS op PC’s te voorkomen. Men zet alle legale middelen in om de "ondeugden" op te sporen en te (laten) straffen...

Nu komen echter ook bij Apple de eerste klachten over Leopard binnen en wel van originele Apple users: WiFi werkt slecht en na enige minuten helemaal niet meer. Dit maakt dit nieuwe OS voor veel Apple gebruikers compleet waardeloos.
Het WiFi probleem zit ‘m dus niet in het slechte hackerswerk of in het (PC) hardware platform... het zit in Leopard zelf!

Er is vanuit het Apple kamp nog geen reactie laat staan een fix gekomen voor het WiFi probleem.

Thanks dit had ik ook al gezien en alles binnengehaald vanaf dat forum
 
Windows op een Mac is volkomen legaal.
Mac OS X op een Windows PC daarentegen is wél illegaal!

Wat hier eerder gezegd is, dat Mac OS beter zou werken op een PC is complete onzin.
Het is onmogelijk eigenlijk aangezien enkel specifieke hardware van Apple wordt ondersteund door het besturingssysteem.

Als je echt Mac OS X wil, raad ik je aan om een Mac te kopen. Geloof mij, het is de aankoop waard als je echt wat anders wil. Ik heb een Mac gekocht en heb nu besloten om geen Windows PC meer te kopen omdat ik gewoon alles heb wat ik nodig heb. Het werkt in mijn ogen veel fijner dan Windows. Alle programma's die ik gebruikte in Windows, heb ik ook op Mac (ofwel een alternatief ervan dat dezelfde functies heeft). Ga naar een Apple Center bij jou in de buurt en daar zullen ze je maar al te graag verwelkomen om je meer uitleg te geven als je dat wil. Ik heb zelf zo lang ik wou een Mac mogen testen in de Apple Store. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan