mail en berichten van apple

Status
Niet open voor verdere reacties.
sinds geruime tijd krijg ik meldingen en aanbiedingen van apple, deert me niet heb dat zelf aangevinkt
enkel zijn deze berichten steeds in het frans, hoeveel maal ik ook nl aanduid zij volharden in het frans
iemand een idee om dat te veranderen ?

dank bij voorbaat
 
hoe dit te veranderen is durf ik niet te zeggen ...
dat zij deze enkel in het Frans aanbieden , betekend dat zij de Franse taal boven die van het Nederlands stellen !
heb zelf al ondervonden dat sommigen Belgische site's enkel in het Frans corresponderen , persoonlijk laat ik deze dan links liggen !
snap er totaal niets van ....(dit doet niets toe aan het aanbrengen tot een oplossing ,,, wilde je gewoon dit laten weten !)
 
blijkbaar is het normaal dit zou de reden zijn , die ik van een applekenner gekregen heb

Dat is een gekend probleem, Apple België wordt vanuit Frankrijk geleid en daar spreken ze Frans :(

Ik krijg hier ook een deel Frans, Engels en soms eens Nederlandstalige dingen van Apple.

bedankt voor reactie
 
blijkbaar is het normaal dit zou de reden zijn , die ik van een applekenner gekregen heb

Dat is een gekend probleem, Apple België wordt vanuit Frankrijk geleid en daar spreken ze Frans :(

Ik krijg hier ook een deel Frans, Engels en soms eens Nederlandstalige dingen van Apple.

bedankt voor reactie

Toen ik mijn mac had kreeg ik geen enkel mail in Frans hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan