Status
Niet open voor verdere reacties.
Afhankelijk van de sortering zijn er meer of minder e-mails zichtbeer.
In het bijgaand voorbeeld zijn 3 e-mails zichtbaar maar als ik sorteer op datum dan zie ik er maar 2. Hoe los ik dat op?
Mail1.jpg
De pc werkt op Windows Vista en Windows Live Mail.
 
Kijk eens je instellingen na.
Klik linksbovenaan op dat pijltje
mail-001.jpg
Klik bij opties en selecteer mail.
In het volgende scherm krijg je dan het scherm te zien met de verschillende keuzemogelijkheden, Handtekeningen, Spellingscontrole enz.
Klik daar eens bij Verzenden en Geavanceerd. Welke vakjes zijn daar allemaal aangevinkt.
 
deze instelling staat ook goed ...
wat er de oorzaaak van is , heb ik het raden naar ...
vraagje , verwijder je regelmatig ook de mails die bij de provider bewaard blijven ....in veronderstelling dat je een telenet gebruiker bent ..
indien zo heb je ook telenet webmail waar jij je kunt inloggen , met de inlog gegevens meegedeeld door telenet
 
Nou gebruik ik Livemail niet, maar aan de printscreens te zien is het op Outlook 2007 en verder gebaseerd.


Echt fisiek verdwijnen doen de berichten niet. Het ligt aan de sorteerfunctie van Livemail zo te zien.
Er zou een soort dubbel envelopje moet komen als er meerdere berichten zijn van dezelfde datum en dat nu gebeurd niet.
Volgens mij is dit geen instelling, maar moet gewoon automatisch gebeuren in Livemail.


Heb je Livemail k al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd ?
 
Ik zie in je screenshot dat je gebruik maakt van submappen. Heb je al eens geprobeert met de zoekfunctie of je dat bewust bericht terugvind.
Klik bovenaan in het menu op Mappen.
Selecteer eerst de map , vervolgens kun je dan één voor één de postvakken selecteren.
Klik dan op het verrekijkertje (zoeken) , dan krijg je dit scherm te zien.

mail-004.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan