malware onder &a mp;a mp;a mp;q u o

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gabriel

Gast
malware onder &a mp;a mp;a mp;q u o

hey
onlangs een probleempje gehad met spyware
verschillende zoekmachines hadden geen antwoord op mijn vraag ( svchost .exe )
scannen met verschillende anti spyware = 0 anti vir =0
een site vermelde dat het een "zeer " moeilijk geval was ( virus alert.nl )
uiteindelijk ben ik op een " komplete " scanner gevallen ..... maar in ... dos ....het doet net hetzelfde als alle andere scanners .....
maar als voordeel dat het windows onafhankelijk werkt
een nadeel is dat het " traag " loopt ( dos doet slecht 1 bewerking na elkaar ! ) ..... maar ik ben bevrijd van het probleem !! en dat is een goede zaak ... je kan het vinden hier http://bughunter.it-mate.co.uk/
het doet geen updates ... je moet het met de hand opstarten .. en goed kijken naar het scherm ... maar ja voor wat hoort wat (y)
 
hey
onlangs een probleempje gehad met spyware
verschillende zoekmachines hadden geen antwoord op mijn vraag ( svchost .exe )
scannen met verschillende anti spyware = 0 anti vir =0
een site vermelde dat het een "zeer " moeilijk geval was ( virus alert.nl )
uiteindelijk ben ik op een " komplete " scanner gevallen ..... maar in ... dos ....het doet net hetzelfde als alle andere scanners .....
maar als voordeel dat het windows onafhankelijk werkt
een nadeel is dat het " traag " loopt ( dos doet slecht 1 bewerking na elkaar ! ) ..... maar ik ben bevrijd van het probleem !! en dat is een goede zaak ... je kan het vinden hier http://bughunter.it-mate.co.uk/
het doet geen updates ... je moet het met de hand opstarten .. en goed kijken naar het scherm ... maar ja voor wat hoort wat (y)

Niet moeilijk dat er geen spyware werd gevonden.
U hebt waarschijnlijk een Windows-map verwijdert hebben in plaats van spyware.

Die "svchost" map komt wel verscheidene keren voor in uw Windows.
Bij mij op het ogenblik 6 maal.
 
hey
wat je zegt is juist maar welke svchost .exe moet je nazien ????
of is het scvhost.exe ??? ( blaster 32 worm ) ;)
 
by the way die scvhost is makkelijk weg te krijgen hoor.(Ik kan het weten)

Moet je echt niet in dos voor zijn en goede programma's herkennen hem wel meteen.
 
hey
t'ja ik zal wel verkeerde info gegeven hebben maar wie kan me dit oplossen

svchost.exe toepassings fout
foutcode 0x7c918fea toepassiing 0x00000010

na veel en lang zoeken via het logboek had ik hierover de overgrote melding van onze vriend Welchia 32 die de boosdoener " zou " zijn
wie weet beter ????
 
Laatst bewerkt:
hey Ben
dat vervelende scherm krijg ik VOOR het het opstartscherm van de gebruikers , dus onmiddellijk na het opstarten van windows
ben maar gaan zoeken naar verwijder tools voor mijn beste vriend , maar die bleven me maar het antwoord schuldig ..niks gevonden ...pech
ben dan maar gaan zoeken naar andere methodes om ervan verlost te worden ..... ben uiteindelijk via F8 en dan verder met veilige modus met opdrachtpromt en een dos scan gedaan ... opnieuw opgestart en joepi ervan verlost (y) ... dus die dos scan was nog niet zo slecht die heeft 1 bestandje gevonden en verwijderd ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan