Status
Niet open voor verdere reacties.

Koekoek

Steunend lid
Vip Lid
OP mijn desktop met Win 7 heb ik :Malwarebytes..., Glary Utilities ( cfr uw tips ), AVG Tuneup Utilities 2014 en als viruscanner AVG internet security 2014. Ik vraag mij af of sommige antimalware software elkaar nier tegenwerken en mijn pc ook vertragen? Indien dit zo is, welk programma behoud ik best.? Tot hiertoe ben ik tevreden van AVG tuneup....-m-, dat op de achtergrond zijn ding doet.
 
inderdaad zullen deze elkaar eerder gaan tegen werken indien ze ook alle ( gelijktijdig ) opgestart worden ..
wat betreft Glary Utilities ben ik hier gene voorstander van en gebruik ik ook de AVG tuneup 2013 die mijn voorkeur heeft .
zelf draai ik de AVG internet security 2014 met de volwaardige Malwarebytes Premium 2.0.2.1012 en bemerk daar geen hinder van ...
 
@ Koekoek:
Glary Utilities is vanaf versie 5 een zeer grote hulp voor diverse 'shortcuts' die met Windows vele kliks vragen.
Waar je bij Glary wel moet afblijven is het 'opschonen' van het register. Daarom is zijn reputatie soms als twijfelachtig bestempeld, maar de andere toepassingen zijn heel goed. Is het niet zo dat alléén CCleaner te betrouwen is voor opkuis-dingen?
Het is goed af en toe eens een off-line Virusscanner te gebruiken. Zoveel als je maar wilt.
Online virusscanners verdragen maar één actief, maar er zijn uitzonderingen. Hier heersen soms misverstanden.
 
Ik heb Malwarebytes en good old Spybot Search and Destroy broederlijk naast elkaar draaien....SSD is wel niet meer wat het geweest is met nieuwe interface maar doet wel nog zijn werk...de gratis versie heeft ook geen realtime protectie (Teatimer) meer, dus moet beide handmatig opstarten

Ga ook nog Superantispyware installeren.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan