Malwarebytes pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste

vandaag wou ik een scan doen met mbam pro,maar kan het program niet meer opstarten.Heb het aleens verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar noch werkt het niet.Wat kan het probleem zijn.

Dank bij voorbaat
 
Het is een legale premium versie.Bedankt voor je reaktie;het probleem is opgelost.Deze morgend alles nog eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd en het werkte.Ikvind dat doch maar een rare situatie.Enkele maanden terug had ik het zelfde probleem maar dan met cccleaner pro versie,die dan plots niet meer opstart.Hier mag een slotje op.
groetjes
 
Fijn dat het zichzelf heeft opgelost. Hoe zoiets kan gebeuren is moeilijk te verklaren, maar ik zal een poging wagen:

Bij veel programma's moet alles voor 100% goed verwijderd zijn wil je het opnieuw kunnen installeren.
Mocht er een bestandje of map van zo'n programma bij toeval op een beschadigde sector van de harddisk staan, kan dit niet verwijderd worden en is een nieuwe installatie vaak daarna ook niet mogelijk omdat zo'n map meestal wel gezien wordt.
Dit verklaart misschien ook dat je zegt dat je MBAM niet meer op kon starten. ( Delen van het programma bevonden zich mogelijk op een beschadigde HD )

In dat geval begint de harddisk dus slecht te worden.

Maar wel toeval dat je dit met twee programma's gehad hebt.

Ik zet hier een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan