Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,
als ge MAMB laat draaien geeft hij bvb een infectie aan en dan kan je ofwel verwijderen ofwel in quarantaine plaatsen waar het volgens hen ook van de pc is en geen kwaad meer kan
wat is eigenlijk het verschil en het beste om te doen ?

grtn
 
Voor een doorsnee eindegebruiker maakt het eigenlijk nietveel uit welke optie je kiest.
Bij "Quarantaine" gaat hij het betreffende geinfecteerde bestand in een beschermde folder plaatsen, zodat dit bestand geen invloed meer kan hebben op de rest van het systeem. Maw, het bestand bestaat nog en je kan het alsnog terughalen wanneer nodig. Maar normaal wil je dit niet, tenzij is bepaalde situaties. En de gevolgen kent van je acties.
Verwijderen, spreekt voor zich. Het betreffende bestand wordt verwijderd van het systeem.
 
zoals al aangegeven bedoelde ik Malwarebytes Anti-Malware wat ik afkort ( altijd al gedaan in de vragen ) als MAMB
zie bijlage
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    39.3 KB · Weergaven: 152
dag Qtex , sorry voor naamsverwarring maar ik bedoel dus Malwarebytes Anti-Malware ( zie bijlage ) dat ik afkort ( altijd al zo gedaan en ) als MAMB
maar misschien moet ik in het vervolg Mbam schrijven om geen verwarring te zaaien

grtn
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    39.3 KB · Weergaven: 139
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan