Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
ineens krijg ik het vinkje niet weg bij mappen alleen lezen !vink weg toepassen 2x ok en het is niet veranderd is map 166gb met films kan niet meer convecteren door dit
heb alle scans gedaan
weet iemand oplossing?
Win7ultimate
grtjs
navarro
 
doe eens rechts klik op deze map en kies eigenschappen ...
vervolgens klik je verder op geavanceerd ..... hier mag enkel een vinkje staan bij " de inhoud en eigenschappen van deze map mogen worden geindexceerd "
staan hier meerdere vinkjes aan , Zet je deze uit .....bevestigen met toepassen en ok
Bekijk bijlage 10368
 
Doe eens met rechtermuisklik op het bestand of map en dan Eigenschappen.
Vervolgens kies je het tabblad Beveiliging. In dat tabblad kies je voor Geavanceerd

Hoe staan de machtigingen van het account waarmee je je hebt ingelogd bij Windows?
 
Doe eens met rechtermuisklik op het bestand of map en dan Eigenschappen.
Vervolgens kies je het tabblad Beveiliging. In dat tabblad kies je voor Geavanceerd

Hoe staan de machtigingen van het account waarmee je je hebt ingelogd bij Windows?


ScreenShot001.jpg
@pluis dit is het
 
Ik vraag me af wie deze speciale rechten heeft toegevoegd. Naar mijn weten gebeurd zoiets handmatig.
Wat ik ook vreemd vind is dat Naam Administrators Pol-PC twee keer vermeld wordt met verschillende rechten.
Ik moet even in de boeken duiken hoe dit op te lossen valt en hoop dat ik dit kan vinden.
 
Ik vraag me af wie deze speciale rechten heeft toegevoegd. Naar mijn weten gebeurd zoiets handmatig.
Wat ik ook vreemd vind is dat Naam Administrators Pol-PC twee keer vermeld wordt met verschillende rechten.
Ik moet even in de boeken duiken hoe dit op te lossen valt en hoop dat ik dit kan vinden.
denk niet dat ik dat heb gedaan !pluisje doe rustig ga er zelf maar morgen in de avond er aan verder doen!thxPluis
groetjes uit de koude koekestad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan