Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
wegens een dubbele aankoop van deze MARMITEK Invisble IR Blaster Remote Extender en omwille dat Vanden Borre het niet terug neemt ben ik genoodzaakt deze hier aan te bieden voor dezelfde prijs als dat ik er voor betaald heb ... 70€

deze werd vandaag pas aangekocht door mij in opdracht van de gebuur maar tergelijkertijd had hij zijn vrouw ook de opdracht gegeven om uit te kijken naar deze MARMITEK Invisble IR Blaster Remote Extender 6ports....

waarvoor kan men deze gebruiken ...
je bedient er met gemak elk infra rood toestel mee en dit terwijl het toestel achter een gesloten kast zit .
als je bijvoorbeeld een tv-kast gebruikt met compartimenten waar je digibox instaat en of je dvd speler of je cd speler dan dien je in elk compartiment een ontvanger te plaatsen deze ontvanger stuurt dan het infra rood signaal door naar elk toestel dat zich in dat compartiment bevind ..en te gebruiken is met een infra rood afstandsbediening

Omschrijving voor MARMITEK Invisible Control 6 XTRA onzichtbare IR Blaster afstandsbedieningverlenger

Invisible Control 6 XTRA onzichtbare IR Blaster afstandsbedieningverlenger

• Bedien uw A/V apparaten, zelfs door gesloten kastdeurtjes
Met de Invisible Control 6 XTRA kunt u direct 2 kastdelen/compartimenten bedienen. Met uitzondering van de zeer kleine IR ontvanger...
• Geniet ongestoord van bedieningsgemak, zonder dat uw A/V apparaten in het zicht staan.
• Met uitzondering van de zeer kleine IR ontvanger is de complete set volledig uit het zicht te plaatsen.
• Zeer eenvoudige en snelle installatie door vernieuwde infrarood techniek (IR blaster LED). Niet meer nodig om de LED’s op uw apparatuur te plakken.
• Plaats de IR Blaster LED waar u maar wilt in het kastje of TV meubel en u kunt alle A/V apparatuur in dit compartiment bedienen.
• Werkt met vrijwel alle merken en modellen en is geschikt voor nieuwe IR code formaten (zoals RC-MM) welke worden gebruikt in vele nieuwe HD apparaten en digitale TV decoders.
• Bevat nieuwe IR filtertechnieken voor gebruik in de buurt van Flat Screen TV’s (Plasma, LCD en LED), indirect zonlicht en spaarlampen.
• Werkt met alle digitale TV aanbieders in Nederland en België zoals UPC, Ziggo, CanalDigitaal, Tele2, KPN, TV Vlaanderen Digitaal, VRT, Telenet en Belgacom


aankoop bewijsje is op datum van vandaag en geeft je 2 jaar garantie .
 
ik ben er terug langs geweest en 2x heb ik hen dit mis verstand tussen de gebuur uitgelegd ...men nam deze aankoop niet terug !

de bedenktijd is enkel van toepassing op producten die aangeleverd werden en niet op producten die men zelf in de winkel heeft aangekocht vertelde de verantwoordelijke me !
 
ik weet één ding en dat is dat het ook de laatste keer is geweest dat ik nog iets ga halen voor den gebuur tenzij hij me eerst het geld in handen geeft ...ik heb mijn les vandaag geleerd .
 
Het is ook nog eens een soort apparaat dat niet iedereen van doen heeft ook.
 
mij zien ze NOOIT meer bij Vandenborre...
ik zit thuis met een scheurtje in mij kuitspier en moet met krukken lopen...
ik koop dus online een Video recorder/speler met harde schijf om te kunnen opnemen van de TV , ken er genoeg van en dus kies ik om zelf te installeren.
de dag erop wordt ie thuis geleverd.
ik sluit hem s'avonds aan en dan moet volgens de handleiding s'nacht het toestel de tv kanalen enz inlezen.
s'morgens opgestart maar zwart wit beeld op de TV...toestel gereset en s'avonds nog eens de ganse procedure , s'morgen opnieuw Zwart/Wit beeld.
wij (mijn vrouw rijd omdat ik met die spierscheur niet kan rijden) naar Vandenborre , hebben "geluk" het is de "manager" , probleem uitgelegd en nu komt het : (dit is écht waar hé , niet verzonnen )

"ja meneer ik weet al de fout , het is brol van een scart kabel die wordt meegegeven" , ikke euh ? ga je nu zeggen dat er een brol van kabel wordt meegeleverd met een nieuw toestel ?
"ja meneer het is nu zo" , en wat is de oplossing ? "ah een betere kopen meneer , daar zie , 49.99 €"
en wat als het dat probleem niet is ? dan nemen jullie die kabel toch terug ? "neen meneer dat kunnen we niet omdat blablabla"
"ofwel meneer breng je het toestel binnen en dan doen we een analyse" , gratis toch aangezien ik het toestel pas heb gekocht ? "neen meneer dat kost 50 €"
"ofwel moet er iemand aan huis komen , dat kost dan 75 €"..

ikke al serieus opgenaaid : nee laat maar gaan onze plan trekken en wij buiten..
als ik in de auto zat begin ik plots zo kwaad te worden dat ik vraag aan mijn vrouw of ze zijn naam wil gaan vragen , ik besluit om een boze mail te sturen naar het hoofdkantoor..
ze gaat binnen , naar die manager en vraagt zijn naam en hij "waarom ?" , mijn vrouw : omdat de service hier op niks trekt en mijn man gaat klacht indienen.
hij "maar mevrouw ik heb 3 oplossingen gegeven !" waarop mijn vrouw : ja , betalen , betalen , of betalen...
heb een mail gestuurd maar nooit nog iets gehoord.

oja : het was niet de scart kabel op zich , ik had 2 scart poorten en moest gewoon de andere nemen...
 
heb dit binnenkort vandoen echter enkel 4 kanalen. 6 kanaals is verder wel aan 60.5 € op internet te vinden....... en waarschijnlijk zonder verzendkosten.
 
ik was deze post effe vergeten ..tot mijn spijt dien ik je mee te delen dat deze die ik hier te koop had gesteld al verkocht is ... namelijk heeft de zoon van de gebuur deze over genomen nadat hij deze bij zijn vader in werking zag .

*men kan tot een 8 kanaals verkrijgen ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan