Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fons1

Gast
het lukt mij niet meer om media van mijn computer met windows 7 via mijn netgear 2000 af te spelen op mijn televisie
wat hij altijd goed gedaan heeft.als ik mijn netgaer 2000 aanzet ziet hij wel twee andere comp in het netwerk maar mijn comp niet hoe komt het dat deze niet herkend word? wat ontbreekt er op mijn comp windows media speler werkt gewoon
maar niet als server voor mijn netgear :yahoo::applaus:
 
het lukt mij niet meer om media van mijn computer met windows 7 via mijn netgear 2000 af te spelen op mijn televisie
wat hij altijd goed gedaan heeft.als ik mijn netgaer 2000 aanzet ziet hij wel twee andere comp in het netwerk maar mijn comp niet hoe komt het dat deze niet herkend word? wat ontbreekt er op mijn comp windows media speler werkt gewoon
maar niet als server voor mijn netgear :yahoo::applaus:

"als ik mijn netgaer 2000 aanzet ziet hij wel twee andere comp in het netwerk maar mijn comp niet"
Je Netgear WNR2000 wireless router ziet jou computer niet, maar wel de 2 andere? Correct?
Hoe check je dat? Wie bedoel je met "hij"? Iets meer details aub.
 
Heb je een softwarematige firewall geinstalleerd op de PC ?
Zowiezo even checken of het IP van de Mediaplayer geblokt wordt op de PC, want dan gaat hij hem nooit zien.

Wat je zegt van die andere twee computers snap ik ook even niet. Leg dit eens uit wat je bedoeld.
 
Mijn thuisnetwerk bestaat uit 3 comp die lid zijn van mijn comp als ze allemaal aanstaan en ik mijn netgear aanzet kan ik kiezen van welke comp ik media wil streamen naar mijn televisie dat lukte altijd, nu niet meer ik zie op mijn tv alleen de de namen van twee comp die lid zijn
van het netwerken kan ook steamen naar mijn t,v Ik zie op mijn comp bij lokaal netwerk niets klik ik op alle netwerken komt mijn netgear te voorschijn met alles toestaan klik ik weer op lokaal netwerk dan is netgear weg waardoor de comp niet gevonden wordt door de netgear
hoop dat dit meer details zijn
 
Ik heb bij mijn weten geen softwarematige firewal geinstaleerd checken van ip van mijn mediaplayer Leg eens uit hoe je dat doet
voor betere uileg van mijn probleem lees a.u.b wat ik bij dragon heb geschreven alvast bedankt voor jullie snelle reactie fons
 
Ik heb bij mijn weten geen softwarematige firewal geinstaleerd checken van ip van mijn mediaplayer Leg eens uit hoe je dat doet
voor betere uileg van mijn probleem lees a.u.b wat ik bij dragon heb geschreven alvast bedankt voor jullie snelle reactie fons


weten jullie het ook niet
 
dus als ik het goed begrijp zitten alle 3 je computers in een bepaald domein of werkgroep.
en je mediaplayer zou hier ook in moeten zitten.

kijk eens bij Deze computer -> eigenschappen -> geavanceerde systeeminstellingen -> Computernaam of ze allemaal in hetzelfde werkgroep zitten.

zeg eens welke anti-virus software je hebt. veel anti-virus software leveren een firewall zoals AVG.
indien dit het geval is zet dan de windows firewall uit en laat alleen de firewall van je Anti-virus software aan en geef je mediaplayer toegang tot je computer door een uitzondering toe te voegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan