medion computer retour ALDI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal

Lang niks van me gehoord maar dat is een goed teken, toch ?
Ik heb geen vraag maar wil even laten weten dat ik gelukkig mijn oude acer computer nog heb die goed werkt, maar mijn nieuwe, nog geen jaar oud viel steeds uit de bekende blauwe pagina/crash dump of viel uit en dan na een paar seconden deed alles het weer

Sommige prgrammas was ik ineens kwijt en hij kon bv word niet er op krijgen steeds foutmeldingen van tekorten, maanden speelde dit al maar omdat hij het steeds weer deed had ik niet zo een haast, Toen viel echt alles een keer uit en belde ik met de helpdesk deze adiseerden de bijgeleverd schijf te activeren en dat had ik dus ook al gedaan

Dis ik had al van alles geprobeerd systeemherstel en toen dat niet hielp met recoverschijf van de fabrikant alles opnieuw er op gezet,
Maar ook dat hielp niet ( alles werkte weer maar weer steeds die crahs dump enz ) en nu is hij retour fabrikant, ik heb van hun al een bevestgiing gehad dat het ong. 15 dagen gaat duren, dus afwachten

Iemand meer deze ervaring, en is de service goed ?
Het is een Medion die we indertijd bij de Aldi ( in nederland ) hebben gekocht ...

vele groetjes
Marianne
 
Deze symptomen lijken op een defecte harddisk.

Vroeger had Medion een goede service, toen was deze nog in Belgie gevestigd. Tegenwoordig is deze gevestigd in Nederland en aan reacties te lezen op diverse forums is de service achteruit gegaan.
( Dit zijn de woorden van een Nederlander ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan