Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Zopas een telefoontje gehad van een kennis. Heeft W7 op zijn Medion MD 98200 gezet en heeft problemen dat hij niet meer de juiste drivers voor zijn laptop vind.
Hij mist de driver voor zijn wifi en de knopjes op het toetsenbord om allerhande aplicaties op te starten.
Maar het grootste probleem is de wifi driver.
Heeft er iemand de driver hiervoor?
 
bedoel je al de drivers die nodig zijn of enkel de wifi driver ...
en zoals pluis al vermeld Medion heeft géén win7 drivers uitgebracht ! zodus neem je de vista drivers .... vergeet deze post dan maar zag te laat dat het verholpen is ...
 
bedoel je al de drivers die nodig zijn of enkel de wifi driver ...
en zoals pluis al vermeld Medion heeft géén win7 drivers uitgebracht ! zodus neem je de vista drivers .... vergeet deze post dan maar zag te laat dat het verholpen is ...

Heeft inderdaad de wifi driver teruggevonden. Maar heeft de drivers van toetsenbordknopjes niet. Dus mocht iemand alle drivers hebben voor dit toestel, ze zijn toch welkom.
 
Dat is dus op de site hier in België niet te vinden. Bedankt.

Heh, hoe bedoel je ?


In het zoekveld onder
Als alternatief kunt u het modelnummer (MD, LT , E, P, S, X nummer) invoeren met de funtie "volledige tekst doorzoeken" of vul uw serienummer voor PC's in (S/N nummer MED) of zoek middels de desbetreffende categorie.

Vul je in: MD 98200


Ik kom dan hier op een downloadpagina met vele drivers voor dit oudje.
 
Heh, hoe bedoel je ?


In het zoekveld onder
Als alternatief kunt u het modelnummer (MD, LT , E, P, S, X nummer) invoeren met de funtie "volledige tekst doorzoeken" of vul uw serienummer voor PC's in (S/N nummer MED) of zoek middels de desbetreffende categorie.

Vul je in: MD 98200


Ik kom dan hier op een downloadpagina met vele drivers voor dit oudje.

Sorry, verkeerd uitgedrukt. Ik kom bij Uw link op de Nederlandse site. Inderdaad, daar is alles te vinden. Maar op de Belgische site vond ik het niet dadelijk. Maar inderdaad, ook daar is het te vinden. Evenwel hartelijk bedankt, Heb dit dus al doorgestuurd zodat hij alle drivers goed kan inladen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan