Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast huubbrands

Gast
hallo iedereen ik verblijf 6 maanden in spanje er zijn genoeg adressen van wifi maar dan moet ik de code invullen en die heb ik niet weet iemand hier een oplossing voor ( een abbonnement van vodafoon kost al gauw 50 a 60 € per maand )
 
Hier is geen oplossing voor.
Een wep key is nog wel te kraken, maar tegenwoordig wordt nagenoeg altijd wpa of wpa2 gebruikt en dat is nagenoeg niet te kraken en al zou het mogelijk zijn dan geven wij hier op ons forum de oplossing niet.

Je kunt proberen via het verblijfadres een wifi sleutel te verkrijgen. De meeste goede hotels bieden gratis internet aan.
 
die bestaat zeker maar is ook niet direct gratis (aankoop van een FON-router):
Fon - A world of free WiFi
eerst en vooral Fon lid worden.
twee de Fon-router aansluiten op je thuis adres (altijd:dag en nacht, 7 op 7) gedurende uw verblijfs periode in het buiten land!

Deze Fon-router verdeeld uw breedband verbinding in twee stukken: openbaar en privé (dit is instelbaar uiteraard!)
In het buitenland, where ever, kan je Fon-spots opzoeken (via de website van Fon) dit kan vooraf gebeuren op het thuisfront.
Zoek een FON-punt in uw omgeving, die vraagt uw login en paswoord van UW Fon lidmaatschap en klaar is kees.indien je modem afstaat op het thuisfront:GEEN acces!!
je breedband verbinding moet gedeeld staan en aktief!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan