Status
Niet open voor verdere reacties.
<HR style="COLOR: #d5dddf" SIZE=1> <!-- / icon and title --><!-- message -->
weet er iemand hoe men met 2 gebruikers met outlook express zonder het instellen van een identiteit dus eigenlijk zonder iedere keer te moeten opstarten terug toch de mails in ieder zen apparte mapje kan aankrijgen


alvast bedankt
Dapi
 
Laatst bewerkt door een moderator:
<HR style="COLOR: #d5dddf" SIZE=1><!-- / icon and title --><!-- message -->
weet er iemand hoe men met 2 gebruikers met outlook express zonder het instellen van een identiteit dus eigenlijk zonder iedere keer te moeten opstarten terug toch de mails in ieder zen apparte mapje kan aankrijgen


alvast bedankt
Dapi

Extra - Berichtregels - E-mail - Vak 1 - Als de regel Aan bepaalde personen bevat (in vak 3 nu op de blauwe link klikken en invullen) - Vak 2 - Verplaatsen naar een bepaalde map (in vak 3 nu op de blauwe link klikken en de map aanmaken))
 
kan ook op een heel andere manier en niet met bericht regels want dat is want men hier niet wilt!!!!!

Je moet werken met identiteiten die kan je instellen als je via het menu bestand naar indentiteiten instellen gaat je kan werken met een paswoord of zonder door de paswoord ruimte gewoon er leeg te laten ik werk ook op deze manier op de laptop mijn vrouw leest haar emails via haar identiteit ik via de mijne en dat werkt perfect als je een paswoord instelt (ook een leeg) wordt telkens gevraagd met welke identiteit je wilt opstarten (outlook express).

Groetjes dirkske
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan