Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
koop vandaag deze usb stick van 8Gb in Saturn
sluit hem aan word erkent
kopier bestandje van niks
zie staan 40 sec na 10 min was het steeds het zelfde !dacht dit is niet normaal klik op anuleren pc blokeerde enzo pfff
na hoop problemen doet pc trug normaal
dan heb ik die usb nog even zien staan en in apparatenbeheer gekeken stond geel vraag teken
heb ik bijwerken geklikt helpte ook niet!
dan verwijderd en trug erop en nog steeds nopes
andere usb poorten geprobeerd usb nergens te vinden ook geen gele vraagtekens meer pffff
wat nu?
morgen trug naar staturn?
groeten navarro
@Wivy wact op antwoord he voor ...
 
nee ook niet bij herstart!heb ook geprobeerd in een laptop en ook niks!nergers te vinden!andere usb word wel herkent!denk dat er iets erg mis is zal maar trug gaan na Saturn
 
bij Saturn werd de usb wel herkent!is geformateerd daar!bestanden stonden er ook op al hoe wel gisteren alles vast liep!staat in 1ste post!
nu heb ik een vraag
als ik ga kijken bij eigenschappen van usb 1GB staat er FAT
bij die van 8GB staat er FAT32!
heeft dat er soms iets mee te maken?
durf nog niks copieren w8 op een antwoord
nu word hij herkent en hardware veilig verwijderen gaat ook
gisteren niet!
groetjes navarro
 
bij Saturn werd de usb wel herkent!is geformateerd daar!bestanden stonden er ook op al hoe wel gisteren alles vast liep!staat in 1ste post!
nu heb ik een vraag
als ik ga kijken bij eigenschappen van usb 1GB staat er FAT
bij die van 8GB staat er FAT32!
heeft dat er soms iets mee te maken?
durf nog niks copieren w8 op een antwoord
nu word hij herkent en hardware veilig verwijderen gaat ook
gisteren niet!
groetjes navarro

FAT (net zoals NTFS) is het bestandssysteem dat gebruikt wordt. Met standaard FAT kan je maar 2GB adresseren en wordt doorgaans nog zelden gebruikt. FAT32 is daarom "beter". Een ander "nadeel" aan FAT32 tov NTFS is dat individuele bestanden die erop staan niet groter dan 2GB mogen/kunnen zijn. Het voordeel aan FAT(32) is dat deze wel herkend kan worden door MAC computers, NTFS normaal niet.
FAT en FAT32 kunnen probleemloos herkend worden door Windows XP.
 
weer het zelfde als gisteren als ik iets op die stick wil zetten problemen problemen
 

Bijlagen

  • usb.jpg
    usb.jpg
    94 KB · Weergaven: 126
@pluis denk dat het opgelost is!
werk namelijk met een usb verleng kabel waar 4 usb aansluitingen op zijn!en dan nog eens een grotere verleng kabel!muis toetsenbord is daar op aangesloten soms die stick van 1GB ook zelfs scanner werkt daar ook op!snap je het?
door nog wa te googlen las ik iets van kabels
heb die usb nu van voor op pc aangesloten en muziek gecoppierd en het ging perfect kan ook veilig verwijderen
kan het probleem daar aan liggen dan?
zal morgen ofzo nog proberen zodus als je me niet hoort is alles ok
groetjes thanks navarro
p.s nog ergers goede blues gevonden?
 
@pluis denk dat het opgelost is!
werk namelijk met een usb verleng kabel waar 4 usb aansluitingen op zijn!en dan nog eens een grotere verleng kabel!muis toetsenbord is daar op aangesloten soms die stick van 1GB ook zelfs scanner werkt daar ook op!snap je het?
door nog wa te googlen las ik iets van kabels
heb die usb nu van voor op pc aangesloten en muziek gecoppierd en het ging perfect kan ook veilig verwijderen
kan het probleem daar aan liggen dan?
zal morgen ofzo nog proberen zodus als je me niet hoort is alles ok
groetjes thanks navarro

Dan denk ik aan een slecht werkende poort doordat je te veel apparaten op 1 poort aansluit met die usb hub..
Een USB poort moet meestal wat voedingspanning leveren aan de aangesloten apparaten en als hij meer moet leveren dan hij kan, zal een apparaat ( in jouw geval usb stick ) niet goed werken.


p.s nog ergers goede blues gevonden?

Dudley Taft - If Heartaches Were Nickels
 
dacht dat het probleem had opgelost maar tis niet zo!
gisteren werkte alles goed kan er van alles opzetten muziek bestanden enzo verwijderen trug aansluiten alles ging perfeckt!
vanmorgen in zelfde usb poort gestoken en weer totaal niks meer!andere stick werkt wel
heb pc uurtje zonder stroom gezet cmos eruit!ook niks pffff
grjs navarro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan