Menu voor wachtwoord in Microsoft Outlook 2013. in Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

alkloost

Gast
wachtwoord outlook.gifHoi,

Als ik Microsoft Outlook 2013 aanklik, verschijnt er een menuutje waarin gevraagd wordt naar een wachtwoord. Ik heb deze nog nooit aangemaakt hier voor. Als ik op annuleren klik dan kan ik gewoon bij mijn mails. Wie kan mij helpen?
 
Ik wil het wachtwoord niet weten (die weet ik wel) Als ik op annuleren klik gaat die ook weg. Ik wil opstarten zonden dat het menu te voorschijn komt. Wie kan mij helpen?
 
Menu voor wachtwoord in Microsoft Outlook 2013. in Windows 7

Van mijn desktop is het moederbord van stuk. Ik heb getracht om de mails van de back-up (desktop) gemaakt met acronis over te zetten op mijn laptop, Dat lukte niet. Op dat moment kreeg ik het bovengenoemde menuutje, Op aanraden van Tuts en Swake heb ik mijn outlook wachtwoord opgezocht en toen was het opgelost.

Toch nog een vraagje. Is het mogelijk om mails van desktop over te zetten naar mijn laptop?

Groetjes en plezierige feestdagen!
 
backup outlook met acronis (desktop) terugzetten op mijn Laptop.

backup outlook met acronis (desktop) terugzetten op mijn Laptop.

Ik zal even van voren af beginnen.

Ik heb een back-up gemaakt met acronis van mijn desktop. Mijn desktop is stuk (moederbord). Nu wil ik mijn mails van de desktop overzetten naar mijn laptop. Dat lukt mij niet met acronis maar ook niet met Outlook backup.
 
aangezien jij dus een volledige backup (image) heb aangemaakt met de Acronis kun je dus niet gaan verwachten dat je zomaar effe in deze backup file kunt gaan wandelen om naar de opgeslagen mails te gaan ..
jij diende in dat geval dus enkel met de Acronis de folder te backuppen waar je de mails bewaarde , dit heb je dus niet gedaan ...wil jij aan de mails geraken die mee genomen zijn in de Acronis backup dan dien je deze backup terug te plaatsen .

in dit geval heb je eerder de verkeerde keuze genomen om je emails te backuppen ...
je diende het menu overige back ups te openen en daar heb je dan de optie om enkel je mails te backuppen ..

Ashampoo_Snap_2013.12.30_12h37m43s_002_.jpg
 
Opgelost. Outlook.pst opgezocht in de back-up (acronis) Hiermee heb ik alle in het verleden belangrijke mails kunnen achterhalen.
Ieder die gereageerd hebben bedank daar voor. Goed 2014 toegewenst uit Apeldoorn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan