Microsoft bevestigt startknop in Windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

swake

Niet meer actief
In een blogpost geeft Microsoft meer uitleg over de grote renovatiebeurt van Windows 8. De startknop komt terug, maar het systeem krijgt in het algemeen flink wat verbeteringen.

Lees hier meer


Bron: datanews.knack.be
 
De startknop komt ( is ) inderdaad terug in Windows 8.1 maar deze werkt wel anders dan je in eerdere versies van Windows gewend was.

De knop, de zogenaamde "start tip" wordt zichtbaar wanneer je naar de linkeronderhoek van het scherm gaat.
Het ziet er uit als een Windows-logo en wanneer je er op klikt komt er geen startmenu in beeld maar ga je naar het startmenu van Windows 8.1.
 
De startknop komt ( is ) inderdaad terug in Windows 8.1 maar deze werkt wel anders dan je in eerdere versies van Windows gewend was.

De knop, de zogenaamde "start tip" wordt zichtbaar wanneer je naar de linkeronderhoek van het scherm gaat.
Het ziet er uit als een Windows-logo en wanneer je er op klikt komt er geen startmenu in beeld maar ga je naar het startmenu van Windows 8.1.

Als dit echt zo is, dan hebben ze bij Miscrosoft helemaal niets geleerd. Een doodzonde eigenlijk. Op dit moment vind ik het eigenlijk spijtig dat ze niet echt een naaste concurentie hebben, ze zouden het wel voelen ipv zien dan. Ook al ben ik wel een grote voorstander van hun producten (of toch grotendeels).
 
Ik vermoed dat dit weer een poging is om hun product aan de man te brengen. Vaag blijven over de start knop, hem wel implementeren maar op een manier dat er uiteindelijk weinig of niets veranderd. Om uiteindelijk geen gezichtsverlies te lijden. Dus iedereen praat enthousiast over de terugkeer van de startknop van Windows, en zal maar al te graag de komst van Windows 8.1 tegmoet komen. Dus allemaal in hun voordeel weer.
Ik zet er alvast geen hoop op. Aanpassen of veranderen vrees ik. Voor veel mensen dus aanpassen...
 
in feite is die startknop van microsoft niet nodig aangezien er al zijn.classic shell en wententu start menu.
en werkt ook perfect en in nederlandse taal.
 
Ik vermoed dat dit weer een poging is om hun product aan de man te brengen. Vaag blijven over de start knop, hem wel implementeren maar op een manier dat er uiteindelijk weinig of niets veranderd. Om uiteindelijk geen gezichtsverlies te lijden. Dus iedereen praat enthousiast over de terugkeer van de startknop van Windows, en zal maar al te graag de komst van Windows 8.1 tegmoet komen. Dus allemaal in hun voordeel weer.
Ik zet er alvast geen hoop op. Aanpassen of veranderen vrees ik. Voor veel mensen dus aanpassen...

Dat heet marketing. Ik vraag me wel af of dit de juiste manier van marketing is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan