Microsoft biedt Windows 8-ontwikkelaars een ton

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Microsoft is bereid tot 100.000 dollar te betalen aan ontwikkelaars die hun apps geschikt willen maken voor de Windows 8 Modern interface.

Microsoft is zich duidelijk bewust van het gebrek aan apps in de Windows Store, die het gebruik van de Modern-interface van Windows 8 aantrekkelijk moeten maken. Zolang er niet veel apps zijn, schakelen pc-gebruikers direct over naar de desktop-interface van Windows 8 waarmee de meeste van de vernieuwingen van Windows 8 aan hen voorbij gaan.

Het is een publiek geheim dat Microsoft het gebruik van de desktop wil afbouwen en in de Modern-interface de toekomst ziet, zeker naarmate meer hardware is voorzien van een aanraakscherm.

Microsoft kondigde eerder al aan 100 dollar per app te betalen die werd geporteerd naar Windows 8. Het bedrijf hanteerde echter wel een limiet van 2000 dollar. Microsoft heeft dit bedrag nu opgetrokken tot 100.000 dollar, volgens berichten van Business Insider en Bloomberg.


Bron: Automatiseringsgids
 
Dit is echt schrijnend... wanhoop...
Is zo'n beetje jezelf verlagen tot prostitutie om te overleven. Ik denk dat er enkele bedrijven heimelijk moeten lachen nu.
Wat mij betreft mogen ze Steve Ballmer even aan de kant schuiven. Als dit zen aanpak is?!?
 
Bedrijven en merken die met een Windows 8 app komen, doen dat niet altijd op eigen initiatief. Microsoft legt in veel gevallen extra geld op tafel om makers te motiveren, maar in België is dat niet het geval.



Lees hier meer


Bron: datanews.knack.be
 
Damn, ik was net de nieuwste Visual Studio aan het installaren met de Windows RT API.... :p
In't vervolg iets sneller zijn e Swake ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan