Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Heb nog een CD van Microsoft Office 2007 Professional.Plus.NL. liggen en zou die op m'n laptob willen zetten maar daar staat momenteel Microsoft Office Starter 2010 op mag ik die laten staan en die 2001 er bij installeren, en kan ik ook bijv. Exell en Acces niet laten
installeren?

grt - Sunny
 
Volgens mij is dat mogelijk. Heeft deze vorige versie (2007) echt een meerwaarde tov 2010 starter? Want het is eigenlijk niet echt aan te raden om van eenzelfde packet 2 versies te installeren. Tenzij je er echt een goede reden voor hebt.
Indien je niet alles wilt installeren kies je voor een custom (aangepaste) installatie. Dan krijg je de keuze wat je al dan niet wilt installeren.
 
Volgens mij is dat mogelijk.

Nee het is niet mogelijk. Je kan niet downgraden naar een lagere versie.
Wat wel mogelijk is. Als er Office 2007 geïnstalleerd staat, kun je een aangepaste installatie uitvoeren van Office 2010.
Met aangepast word dan bedoelt, de gewenste onderdelen Upgraden. Bijvoorbeeld enkel maar exell, of enkel maar Exel en Word etc......
 
Nee het is niet mogelijk. Je kan niet downgraden naar een lagere versie.
Wat wel mogelijk is. Als er Office 2007 geïnstalleerd staat, kun je een aangepaste installatie uitvoeren van Office 2010.
Met aangepast word dan bedoelt, de gewenste onderdelen Upgraden. Bijvoorbeeld enkel maar exell, of enkel maar Exel en Word etc......

Downgraden gaat niet nee. Maar er zou wel een mogelijkheid bestaan om deze parallel naast elkaar te gebruiken.
 
zal ook niet lukken. Je zit nog steeds met de registerverwijzingen. Zelfs met een nieuw gebruikersaccount te maken en met dit gebruikersaccount office 2007 installeren zal niet lukken.
 
zal ook niet lukken. Je zit nog steeds met de registerverwijzingen. Zelfs met een nieuw gebruikersaccount te maken en met dit gebruikersaccount office 2007 installeren zal niet lukken.

Gaat wel hoor. Zal niet out of the box gaan, maar is mogelijk. Hier een uitgebreid en volledig artikel hoe je dit kan verwezenlijken;
Working with Multiple Versions of Office

Of

http://www.mydigitallife.info/how-to-install-office-2010-and-keep-office-2007-side-by-side-together/
 
Dus zou ik het kunnen riskeren, want die Starter 2010 is er op gezet door Sony en ik weet niet als ik die verwijder en moest die 2007 niet gaan of ik die Starter terug kan installeren?
Zal nog moeten uittesten of hij legaal is die 2007 heb die gekregen van een vriend maar kan 't hem niet meer vragen daar hij intussen is overleden.
Als ik de cd insteek en de map open zit er wel een wel een tekstdocument in met deze tekst :
Microsoft Office 2007 Enterprise Edition en dan een nummer, denk dus de code.
 
Het hangt ervan af hoeveel licenties op dat pak zitten, als er maar één licentie is en die office is niet gedeactiveerd op de machine waar het op geïnstalleerd is zal ze niet volledig blijven werken, maar hoe dan ook het kan geen kwaad ze naast uw office 2010 te installeren.
 
gewoon doen is de boodschap! en best zoals ik aanstipte de installatiemap wijzigen om zoveel mogelijk eventuele conflicten te vermijden.

...en dus ook rekening houden met de beperking voor outlook.
 
Het hangt ervan af hoeveel licenties op dat pak zitten, als er maar één licentie is en die office is niet gedeactiveerd op de machine waar het op geïnstalleerd is zal ze niet volledig blijven werken, maar hoe dan ook het kan geen kwaad ze naast uw office 2010 te installeren.

Monne,

Hoeveel licenties er op dat pak zitten kan ik dus niet weten daar ik het hem niet meer kan vragen, ook weet ik niet of Office gedéactiveerd is daar zijn dochters alle pc-spullen hebben meegenomen na zijn overlijden , maar ik weet niet of ze er iets van gebruiken.
Maar wat bedoel je met :zal ze niet volledig blijven werken wat zou er dan wegvallen?
Het is eigenlijk in hoofdzaak voor Word en Powerpoint dat ik hem zou installeren.
En het is dus Office Starter 2010 die er op staat en geen volledige Office 2010
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan