Microsoft office professional plus 2010 stuk,gedelete,wil niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door te knippen naar de externe HD van video's is Outlook stuk.De projectbestanden van mijn video-editor zijn ook stuk.
Terugzetten naar 2 dagen terug helpt niks.
De volledige office eraf.Bij het downloaden van mijn Office versie heb ik de 25 karakters ingegeven.Ik geraak niet verder,niet juist,niet juist.
1 ding zeg ik nog ,er wordt gevraagd naar de produkt ID, die zijn maar 21 karakters(vakjes nog blanco dan).
Er wordt dus gevraagd naar een 25 delige key maar dat 25 delige is bij mijn Magic Jelly bean afdruk de CD-Key.Die heb ik dus ingegeven.
Thunderbird heb ik voorlopig geïnstalleerd.
 
de Office ID telt 20 cijfers vb: ..... - ...- ....... - .....
de Office licentie bestaat uit een cobinatie van 25 cijfers en letters vb: ..... - ..... - ..... - ..... - .....

je dient er op te letten dat je een B niet aanziet als een 8 of een cijfer nul ( 0 ) voor een letter O

de magic jelly bean geeft volgens mij niet de office key weer maar wel de windows key
 
Leg mij eens uit wat je hier mee bedoeld. Wat heb je gedaan om zoiets voor elkaar te krijgen.

Door te knippen naar de externe HD van video's is Outlook stuk. De projectbestanden van mijn video-editor zijn ook stuk.


Ik zie zo snel hier geen verband tussen Office en een Video Editor.
 
Mijn Outlook was stuk.Ik wou de video's van mijn laptop naar de externe zetten,knippen.
Via ctrl en L muisknop heb ik de video's aangeklikt,niks anders.Na een tijdje was alles leeg van de laptop(bib).
Hoe kan dat? Ik heb niet alles aangegeklikt.Het meeste heb ik dan terug uit de LaCie gekopieerd .Maar dan staan alle schakelaartjes van de chips anders denk ik.
Zopas Magic jelly bean nog eens laten zoeken en het Office formulier nog een x-maal geprobeerd;Niks;
Mbam en AdwCleaner heb ik zopas ook moeten gebruiken.18 objecten en wat browsers moeten verwijderen.Conduitsearch bij Chrome heb ik zelf moeten zetten naar Google.
De language packets van Office staan nog steeds bij Software en onderdelen,het zijn zelfstandige items denk ik .En men probeert steeds Office 2013 in je laptop te steken.
 
Als je geen backup mogelijkheden hebt vrees ik dat je systeemherstel zal moeten uitvoeren.
Maar om deze office opnieuw te kunnen installeren:
Microsoft Professional Plus is daarentegen een versie die alleen in de vorm van volumelicenties (voor grote bedrijven) of bij het Home Use Program (voor werknemers) wordt uitgeleverd. Om deze te kunnen installeren moet eerst de huidige voorgeïnstalleerde versie worden verwijderd.
 
Systeemherstel naar 2 dagen terug heeft Office terug gezet.
Maar hij vindt de productkey niet,manueel ingeven geeft ook een foutmelding.Ik moet de installateur aanspreken omdat na te zien,werkt bij Atos.
 
Een map wangzhisong zat bij Outlook.Verder had ik nog wat 2 of 3 maal mijn video's achter mekaar staan.
Hoe ik dat deed weet ik zelf niet.Even de Office licentie,'t was de correcte en Office was er terug.
Die zit daar met ca 10 vensters open aan bezig .Onnavolgbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan