Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo kan geen mails meer ontvangen en verzenden.Als ik een mail verzend komt het terecht in het postvak uit.De configuratie staat juist heb naar telenet gebeld daar is alles in orde.Krij de volgende foutmelding: kan de set mappen niet openen.De toegang tot het bestand is geweigerd. U hebt niet voldoende bevoegdheden voor het openen van het bestand.C:/users frans app local microsoft outlook( dan staat hier mijn email adres).pst
Enige hulp aub
frans1
 
Staat er nog een vroegere mail 'te versturen' met een te groot bestand in je postvak uit.
Als dat het geval is zal je geen mail meer kunnen ontvangen of verzenden.
Bij het starten van je mailprogramma gaat eerst die mail proberen verstuurd te worden.
 
ik kan wek een outlook gegevensbestand aanmaken.Maar als ik het open doe krijg ik maar twee mappen verwijderde items en zoekmappen.
Wat betreft de fix;dat werkte niet maar heb het gedaan met scanpst.exe.
Toen kreeg ik een venstertje voor repair ;start gedrukt en wederom een foutmelding

Ashampoo_Snap_2015.07.06_18h03m20s_010_.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo
Het probleem is opgelost.Bedankt voor de goede tips.Het heeft wel wat moeite gekost ben nog een leek op dat gebied. Ik heb nog een vraagje omtrent de image die gisteren doorgestuurd heb .Kun je mijn emailadress nog verwijderden of de image verwijderen want dat was ik vergeten te doen.
Nogmaals dank frans1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan