Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik weet niet in welke rubriek mijn vraag het best gesteld is. Dus stel ik ze hier.
Ik werk met Firefox en met dit brouwser gebruik ik Microsoft Outlook. Ik wil bepaalde bijlagen van mijn mails opslaan, doch die komen telkens terecht in mijn "downloads". Die "downloads" gebruik ik als ik programma's download. Dan steek ik ze eerst daarin. Maar nu komen steeds ook mijn opgeslagen bijlagen van mijn mails in mijn downloads. Bestaat er een mogelijkheid om dit te wijzigen?
Alvast bedankt.
 
Is de keuze die je zelf maakt in Firefox om alle downloads op te slaan in de map "downloads". Je kan die instelling wijzigen door naar het optie menu te gaan en selecteren dat je zelf wenst te kiezen waar de downloads opgeslagen worden. Let wel, dit is dan voor alle downloads. Voor Firefox is er geen onderscheidt tussen bijlagen van mails of andere downloads, wat normaal is.
 
Bedankt voor het antwoord.
Groetjes aan iedereen en een prettig weekend.
Is de keuze die je zelf maakt in Firefox om alle downloads op te slaan in de map "downloads". Je kan die instelling wijzigen door naar het optie menu te gaan en selecteren dat je zelf wenst te kiezen waar de downloads opgeslagen worden. Let wel, dit is dan voor alle downloads. Voor Firefox is er geen onderscheidt tussen bijlagen van mails of andere downloads, wat normaal is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan