Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo , ik krijg sinds vandaag de melding Microsoft setup bootstrapper werkt niet meer ? is hiervoor ergens een bestandje te vinden die dat oplost ik heb nu eerst het hele microsoft pakket eraf gehaald en dan wilde ik het office pakket er weer op installeren maar ik krijg nu toch steeds weer die melding ik gebruik windows 8.1 -m-
 
welke office tracht jij te installeren ....is dit de 2010 of de 2013

ik verwijs je naar dit topic toe http://www.pctuts.be/f500/office-professional-plus-2013-fout-tijdens-installatie-44785/index4.html probeer de oplossing die daar het laats werd aangeboden ..

Moderator Notice: opgepast de link van Lana waar naar verwezen word in het betreffende topic dat hier boven gelinkt werd, werkt blijkbaar niet meer omdat dat Domein te koop is !!!!
dit is dus een foutje van mij om deze hier aan te bieden !!! *zag dit echter pas nadat de TS een opmerking plaatste betreffende het opstarten van een driver scan !!
 
dit is de Fixit die je diende te verkrijgen ....

Ashampoo_Snap_2014.11.27_19h19m09s_006_.jpg
**Nadat u de Fix it hebt uitgevoerd, moet u de pc opnieuw opstarten en Office vervolgens opnieuw installeren.
 
ja dat werkte al niet dat was een driver updater, ik zit nu met mijn labtop op jullie forum, ik ben nu op mijn pc (hoofd pc ) een backup terug aan het zetten van 5 dagen geleden met het programma time machine dus dat is even afwachten hoe dat werkt
 
timemachine backup blijft nu ook hangen .... dus dat is ook een slecht backup programma dus dat word nu een nieuwe installatie of een oude acronis backup van een half jaar geleden dus einde topic tanks voor info van jullie hier op het forum
 
je kunt toch ook kiezen om Windows te herstellen met behoud van bestanden indien je Windows niet goed werkt !

maar heb je dan ook de fix-it gebruikt (bericht#5) om de office 2013 te verwijderen aangezien de fout die je krijgt betrekking heeft tot het installatie bestand van deze office ..dien je deze eerst te verwijderen en nadat je de pc her opgestart heb installeer je deze terug ...
 
deze stond er nog thans eerder beschikbaar voor je besloot om een herinstallatie te doen !

wat betreft de office zelf is deze gedownload vanaf de Microsoft download site of eerder van een andere locatie ?
indien deze komt van een andere locatie dan kan het zeker zijn dat de installer bewerkt werd .!
 
fixit heb ik niet kunnen gebruiken, het was te laat dat dit gepost werd, ben nu bezig met een nieuwe installatie jammer dat ik fixit niet heb kunnen testen

Da's jammer, mijn bericht #7 was al van 20:23 uur en je had om 21:31 nog een antwoord gegeven met bericht #10. Dus tijd genoeg om mijn bericht goed te lezen en te proberen.
 
#Lana
jouw link in bericht #7 verwijst immers ook naar de Fix-it waar naar ik verwijs in bericht #5
m.a.w. had de TS inderdaad meer dan de gelegenheid deze te proberen !

*echter is het nu te laat daar voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan