Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zit wel in de verkeerde topic. Maar vond geen ander:ren:
Maar ik heb nog een dell pc dimension 4200.
zou heb graag ugprade can ik die case nog gebruiken of kan ik beter een hele nieuwe pc kopen.
gegevens.
intel P4 3.0 ghz
512mb ram ddr
Nvdia geforce 4600 agp
seagate 160gig
 
ik zelf zou voor een andere case gaan

waarom? omdat ik weet dat merk pc's (dell, acer,medion enz)

de kast veel te klein gamaakt is voor een goede caseflow die zeer belangerijk is natuurlijk

deze case gebuik ik het meest als het budget het natuurlijk toelaat
zeer goede caseflow, goede voeding, makkelijke inbouw enz

nadeel niet goedkoop maar je krijgt veel voor je geld, zelfs een sata poortje vooraan :duimop:



Prijs:
<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><TBODY><TR><TD style="PADDING-BOTTOM: 2px; VERTICAL-ALIGN: bottom; PADDING-TOP: 2px; HEIGHT: 15px">€112,</TD><TD style="VERTICAL-ALIGN: top; WIDTH: 14px; HEIGHT: 15px; TEXT-ALIGN: right">25</TD></TR></TBODY></TABLE>
 
deze case gebuik ik het meest als het budget het natuurlijk toelaat zeer goede caseflow, goede voeding, makkelijke inbouw enz

nadeel niet goedkoop maar je krijgt veel voor je geld, zelfs een sata poortje vooraan
Prijs:
<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"><tbody><tr><td style="padding-bottom: 2px; vertical-align: bottom; padding-top: 2px; height: 15px;">€112,</td><td style="vertical-align: top; width: 14px; height: 15px; text-align: right;">25</td></tr></tbody></table>
'kBen nu wel eens benieuwd welke case (met eSATA aansluiting vooraan) je hebt x2 :) kzie nl enkel de prijs staan maar geen link naar het artikel zelf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan