mijn laptop ziet mijn battery niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Gast
he hallo mijn fujitsu siemens v6535 laptop kan mijn battery niet lezen of vinden ik heb er een nieuwe windows xp er op gezet en nu vraagt hij steeds bij het op starten sofware installeren voor de battery
 
Het kan zijn dat deze leeg is. Ik zou hem eens vervangen.
Volgens mij is dit al een oud beestje met nog een dualcore. Het zou best eens kunnen dat deze batterij leeg is.
 
Ik denk dat het grootste probleem is, dat de originele drivers van de laptop niet geïnstalleerd zijn. Als je de originele drivers niet hebt kun je het proberen met "driver whiz", dit is een uitstekend programma hiervoor en vindt alle drivers. Het programma is zijn geld waard !
 
Waarom geld betalen voor iets wat gratis is? Als "vinden" het enige probleem is, dan helpen we hier wel. Zou te zot zijn om de developers van die tool hun zakken te vullen voor iets wat gratis is.
 
Zou het niet beter zijn dat jij zelf een topic opent en daar dan de problemen die je hebt omschrijft in plaats van in te breken in een topic van iemand anders ?
 
er werd nooit een losse driver uitgebracht voor de battery in xp
meer zelfs er werd in feite enkel vista geleverd op deze laptop's maar omdat de meesten gebruikers liever xp wilden gebruiken .
(downgrade van vista naar xp )
hebben ze achteraf ook xp drivers uitgebracht ....
d.w.z.
je kan de volgende driver's voor XP vinden ..

- chipset
-Intel_WLAN_XP
-Atheros_WLAN_XP
-Audio_XP
-Card_Reader_XP
-VGA_XP
-Bluetooth_XP
-LAN_XP
-Touchpad_XP
-LauchManager_XP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan