Mijn muziek afdraaien via windows mediaplayer 11.Hoor ik geen geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

aad.dekker

Gast
Ik zit met probleem.mijn muziek wat op de pc staat via medeia player 11 niet afspelen.hoort en krijgt geen geluid te horen.
systeemherstel gedaan,helpt jammer genoeg niet.Nog in apparaatbeheer gekeken bij geluid ziet geen geelstreepje.Dus dat moet goed zijn.
De powerpoint s die doen het wel met geluid.
Cd afdraaien via cd/dvd doen het ook niet.
VLc player ook geprobeerd gaat ook niet geen geluid.
Vr gr aad dekker
 
Ik heb Fix It microsoft Fix it gedaan.
En zeiden dat ik hem op nieuw weer moest installeren windows medis player 11 heb ik gedaan.maar helaas nog geen geluid.
Ik kon ook hulp krijgen dat kosten mij 72 Euro,vind ik een beetje veel.Maar weer verder zoeken dan maar.In ieder geval voor de tip die u mij gaf.
 
Ik heb Fix It microsoft Fix it gedaan.
En zeiden dat ik hem op nieuw weer moest installeren windows medis player 11 heb ik gedaan.maar helaas nog geen geluid.
Ik kon ook hulp krijgen dat kosten mij 72 Euro,vind ik een beetje veel.Maar weer verder zoeken dan maar.In ieder geval voor de tip die u mij gaf.

72€ zijn die niet beschaamd
 
Geluid niet met windows media player 11 wat het niet deed.
Heb ik zelf opgelost.Ik heb dat weleens meer gehad bij de vorige computer.Daar stond de oplossing ook voor dit probleem op telossen.
Via moederboard dvd die ik had heb ik een stuur programma voor audio kunnen installeren.
In ieder geval voor Uw advies en raad.Ik ben een gelukkige man nu weer.In bijzonder Hr Pluis
vr.gr aad dekker
 
OK, ik heb niet zo veel gedaan, dit probleem heb je zelf opgelost door de drivers van de geluidskaart opnieuw te installeren.

Ik ga hier een slotje op zetten en fijn dat dit probleem is opgelost.
 
Geluid niet met windows media player 11 wat het niet deed.
Heb ik zelf opgelost.Ik heb dat weleens meer gehad bij de vorige computer.Daar stond de oplossing ook voor dit probleem op telossen.
Via moederboard dvd die ik had heb ik een stuurprogramma voor audio kunnen installeren

interessant! zou het lukken om die driver hier te posten Aad? dat kan sommigen zeker helpen!! ik zet deze topic even 2 dagen weer open zodat je evt kan antwoorden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan