Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Windows 7 en werk met Windows Live Mail.
Telkens ik een e-mail ontvang krijg ik op het volledig rechter deel van mijn scherm een lang blad waar vele gegevens op staan. Ik moet dan naast dit blad eventjes klikken en dan verdwijnt het. Het is "Mime-version: 1.0.
Is dit iets die schadelijk is? Het is in ieder geval vervelend om dit steeds te moeten zien. Hoe kan dit verwijderd worden aub?
Ik heb een bijlage toegevoegd.
 

Bijlagen

  • vervelende tekst.doc
    304.5 KB · Weergaven: 151
Heb je dat met alle emailberichten ?
Mime kan gebruikt worden als er een massa mail verstuurd wordt. Dus iemand verstuurd vele berichten naar verschillende geadresseerden. Zoals een nieuwsbrief bijvoorbeeld die naar duizenden leden kan gaan.
 
Ik heb dit maar sedert een paar dagen. Vermoed dat het moet liggen aan het programma Advanced systemCare. Ik heb met dit programma een grote controle gedaan en sedert dien heb ik dit probleem. Een gewoon systeemherstel helpt niet.
 
Ik zie het verband even zo snel niet met Advanced SystemCare.
Maar ik zou Advanced SystemCare niet gebruiken, het is een matig programma.

Misschien dat Advanced SystemCare een herstel kan uitvoeren aan de wijzigingen die het gedaan heeft. Ik dacht dat deze optie aanwezig is. Lang dit programma niet gebruikt.
 
Uit wat ik opmaak in de screenshot in je eerste bericht, lijkt het of AVG beschadigt is.


Ik heb met dit programma een grote controle gedaan en sedert dien heb ik dit probleem. Een gewoon systeemherstel helpt niet.

Advanced SystemCare is optimalisatie software en een register cleaner. Voor je dit programma gebruikt, maak altijd eerst een Backup van het register. Als er na het gebruik van Advanced System Care problemen zijn met het register, kun je de register backup terugzetten.
 
Advanced systemcare is in feite een handig programma waarmee je veel voorkomende onderhouds taken kunt automatiseren zoals defragmentatie/schijfopruiming/register opruiming+defragmentatie etc.
dat het programma functies bevat om je register aan te passen of te (fixen) betekend niet dat het wijs is om dat ook te doen.

advanced systemcare bevat een herstel optie (resquecenter) om eventuele veranderingen ongedaan te maken. hierbij kan je kiezen of het gaat om een systeemherstelpunt of een herstelpunt van asc zelf, deze heeft alleen betrekking op de aanpassingen die asc zelf heeft gemaakt.

dat een programma allemaal functies bevat die je computer helpen te optimaliseren betekend niet dat het zonder risico's zit.
zorg altijd dat je een back-up maakt voordat je iets gaat uitvoeren van asc.

Note:
na wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat avg in combinatie met asc/glary's utilities/tuneup utilities/wise system care 365 (of te wel met elk getest optimalisatie/reparatie programma) kuren kan krijgen en overnieuw geinstalleerd dient te worden (avg).

Bron: avg forum. (is in het frans )
 
Laatst bewerkt:
Advanced systemcare is in feite een handig programma waarmee je veel voorkomende onderhouds taken kunt automatiseren zoals defragmentatie/schijfopruiming/register opruiming+defragmentatie etc.
dat het programma functies bevat om je register aan te passen of te (fixen) betekend niet dat het wijs is om dat ook te doen.

advanced systemcare bevat een herstel optie (resquecenter) om eventuele veranderingen ongedaan te maken. hierbij kan je kiezen of het gaat om een systeemherstelpunt of een herstelpunt van asc zelf, deze heeft alleen betrekking op de aanpassingen die asc zelf heeft gemaakt.

dat een programma allemaal functies bevat die je computer helpen te optimaliseren betekend niet dat het zonder risico's zit.
zorg altijd dat je een back-up maakt voordat je iets gaat uitvoeren van asc.

Note:
na wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat avg in combinatie met asc/glary's utilities/tuneup utilities/wise system care 365 (of te wel met elk getest optimalisatie/reparatie programma) kuren kan krijgen en overnieuw geinstalleerd dient te worden (avg).

Bron: avg forum. (is in het frans )
Dan zou je me aanraden AVG opnieuw te installeren?
 
Note:
na wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat avg in combinatie met asc/glary's utilities/tuneup utilities/wise system care 365 (of te wel met elk getest optimalisatie/reparatie programma) kuren kan krijgen en overnieuw geinstalleerd dient te worden (avg).

Bron: avg forum. (is in het frans )

de link naar de bron ontbreekt !

**zelf gebruik ik de AVG Internet Security 2013 in samenwerking met het optimalisatie programma van AVG zelf namelijk de AVG Pc tune up 2013
en hierbij ondervind ik dus geen problemen mee ...
dus indien je een optimalisatie/reparatie programma wenst te gebruiken in samen werking met de AVG kies je best voor die van AVG zelf ....
de AVG Pc tune up 2013 heb je al voor 12,95€ via een online aankoop bij Compteridee/softwarestore.nl
 
de link naar de bron ontbreekt !

**zelf gebruik ik de AVG Internet Security 2013 in samenwerking met het optimalisatie programma van AVG zelf namelijk de AVG Pc tune up 2013
en hierbij ondervind ik dus geen problemen mee ...
dus indien je een optimalisatie/reparatie programma wenst te gebruiken in samen werking met de AVG kies je best voor die van AVG zelf ....
de AVG Pc tune up 2013 heb je al voor 12,95€ via een online aankoop bij Compteridee/softwarestore.nl

Goede avond Qtex, wat zou jij me dan aanraden? Je bent ook geen voorstander van Advace? Wat zou ik dan moeten doen? Advance verwijderen en ook AVG opnieuw installeren?
 
indien het om de AVG (volledige versie gaat ja zeker !

heb je de AVG free in gebruik en je heb de ASC aangekocht dien je te overwegen wat voor u het beste is , ook via de vorige link kun je een vrij goedkope bescherming aankopen ....(doe ik jaarlijks )

**note :eek:ok ik heb ooit eens de Ad. s. care pro gebruikt maar was daar eerlijk gezegd niet over te spreken .... en ben toen over gestapt naar de AVG pc tune up
deze gebruik ik nu reeds van het moment dat deze uitgebracht werd door AVG...( das dus al een geruime tijd ) en ben er nog steeds voorstander van ...
**persoonlijke mening !
 
indien het om de AVG (volledige versie gaat ja zeker !

heb je de AVG free in gebruik en je heb de ASC aangekocht dien je te overwegen wat voor u het beste is , ook via de vorige link kun je een vrij goedkope bescherming aankopen ....(doe ik jaarlijks )

**note :eek:ok ik heb ooit eens de Ad. s. care pro gebruikt maar was daar eerlijk gezegd niet over te spreken .... en ben toen over gestapt naar de AVG pc tune up
deze gebruik ik nu reeds van het moment dat deze uitgebracht werd door AVG...( das dus al een geruime tijd ) en ben er nog steeds voorstander van ...
**persoonlijke mening !
Qtex, ik denk dat ik zal doen wat je voorstelt; ik verwijder advance alsook AVG en begin opnieuw met avg?
 
Ik heb even gezocht op Google en dit gevonden over SystemCare.
Het bevestigd mijn mening dat het een matig programma is. Zie laatste zinnen: Advanced SystemCare - Download
Dag Pluis, ik heb jou link gelezen en heb meteen SystemCare verwijderd alsook AVG en AVG opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft geen verandering teweeg gebracht.
SystemCare gaf ook een verwijderingsprogramma mee, nl; "iobit-uninstaller". Velen zijn erg tevreden met "Revo-uninstaller". Maar ik zie dat er veel meer programma's te zien zijn die je hebt geïnstalleerd op je pc met IObit-uninstaller dan met Revo. Met IObit-uninstaller zie ik bijvoorbeeld de virusscanner AVG staan, doch niet met Revo. Is dit normaal?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan