Min en plus punten dommel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ook dommel heeft min punten.

Hun support is super slecht.
Hun klanten login is verouderd en dringen aan hernieuwing toe.
Neem je internet + telefoon dan kunnen dan kunnen ze uw de eerste week niet berieken, ze krijgen te horen dat nummer niet bestaat. Jij zelf kan wel bellen.

Als je naar 0800 beld neemt 1 keer op de 20 iemand op.
Beld je naar 0900 lijn dan krijg je zo een kieke aan de telefoon dat nog niet je tel nr of naam vraagt.

Natuulijk ook plus punten.
Internet + telefoon (gratis naar alle vaste lijnen behalve betaal nummers) 50€ per maand en geen download limiet.
 
Laatst bewerkt:
jep, voorlopig nog telenet. Zitten soms ook kiekens aan telefoon.
Voor 1 extra gsm heb ik 3 weken gebeld en zelf gevraagd om eens hun programma opnieuw te willen starten.Bellen ging, berichten ontvangen ook, maar geen verzenden. Eén kiek zij zet uw gsm is af en opnieuw terug op, was wel zijn beste dag niet!!!!!!!!!!!!! Af en toe eens lachen met die Nurts doet ook wel goed.:taunt::taunt::duimop:

PS: Ivan dan kunnen ze uw kleintjes ni wakker bellen, toch goed gezien van Dommel(lachen):p
 
Dommel = rommel

Dommel = rommel

Ik zit nu een half jaar bij dommel en ik ken nu al een half jaar problemen. Niet met de verbinding, want doordat dommel gebruik maakt van de servers van Belgacom is deze goed. Ik heb meer problemen met het bedrijf dommel omdat het enigste wat zij moeten doen is de administratie en de klanten gelukkig houden en daarin slagen ze totaal niet. Vanaf het begin hebben ze me een raw copper line aangerekend. Dit heb ik nochtans nooit aangevraagd, want ik beschik over een belgacom telefoonlijn waarmee ik nog steeds telefoneer. Toen ik dit probleem opmerkte probeerde ik dit op te lossen door gebruik te maken van hun support desk. In het begin ging dit via mail, maar hierop kreeg ik nooit antwoord. Daarom besloot ik uiteindelijk te bellen naar hun NIET-gratis supportdesk. Daar konden ze me ook niet helpen, omdat het oplossen van dit euvel enkel via mail kon. Ik heb dan terug vele mails gestuurd en weer zonder antwoord. Uiteindelijk was ik het beu en heb ik weer gebeld. De persoon die ik deze keer aan de lijn had, wou me wel helpen. Ik moest hem enkel een mail sturen, waarbij ik zogezegd een aanvraag deed om mijn verbinding te verhuizen van de raw copper line naar mijn belgacom lijn. Dit zou me wel 50€ kosten. Maar ok, op lange termijn is dit nog steeds beter dan elke maand 14€ te betalen voor een raw copper line. Na dit gedaan te hebben, zei de persoon aan de lijn dat ik wellicht nog éénmaal voor die raw copper line zou moeten betalen. Maar daarna zou dit ZEKER niet meer het geval zijn. Ik dacht dat de problemen over gingen zijn, want de volgende dag stond er al een nieuwe proforma factuur in mijn lijst voor het betalen van die verhuis naar de belgacom lijn. We zijn nu paar maand verder en ik moet nog steeds betalen voor die raw copper line. Dus ondanks ik betaald heb voor die verhuis, heeft deze nooit plaatsgevonden. Ik betaal nu al 6 maanden 14€ te veel en daarbovenop heb ik nog eens 50€ betaald voor de verhuis die wellicht nooit zal plaatsvinden. Op die 6 maand heb ik dus zo'n ruwweg 134€ te veel betaald. En het einde is nog niet in zicht, want ik moet nog 6 maanden bij dommel blijven vooraleer ik het contract kan opzeggen. Dat is dan nog eens 84€ die ze van me zullen stelen.
 
stuur maar eens een mail met de klachten naar het BITP (ombudsman voor telecommunicatie)
Ik heb dit tot mijn grootste tevredenheid gedaan voor problemen met tele2.
sommige providers denken dat alles kan, dit is NIET zo!
 
Een vraagje:

Wie van jullie kan bij Dommel reeds downloaden aan 12 of 24 mbit/s?
Dit is toch reeds maanden hun promotie-reclame!
Of is dit weer (of nog altijd) "volksverlakkerij"?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan