mini laptop start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik mijn mini laptop opstart blijft hij steeds doorlopen op "Microsoft Corporations" en gaat niet verder open,het is een packard bell PAV80 en werkt met windows 7
Ik kan wel naar F2 gaan en F12 maar hij wil niks starten van usb dvd of usb stick
wie kan mij helpen aub
 
Symptomen van een defecte/falende harde schijf. Net nog zo eentje onder handen gehad.
Je kan proberen om via F8 - Windows herstel menu - Opdracht prompt

volgende uitvoeren en herstarten.
Code:
chkdsk c: /F /R
 
Mijn Zweeds is 0,0%, dus daar kan ik je niet bij helpen.

Maar zo zou het er in het Engels uit kunnen zien

enDeviceDriver.png
 
nee geen succes blijft maar Microsoft Corporation lopen

Ik heb de vertaling hier onder gezet,van wat er in het zweeds opstaat als ik naar Windows start ga in F8


Een probleem heeft Upstate communicatie tussen vensters en een apparaat dat is aangesloten op de computer
Dit kan te wijten zijn aan een verwijderbaar opslagapparaat, zoals een externe usb-eenheid product, is losgekoppeld van het gebruik, of op een fout in een maskinvaruenhed, bijv. een harde schijf of een CD-ROM eenheid product;
zorg ervoor dat elke verwijderbare opslag is goed aangesloten en herstart uw computer.
indien feldmeddelandet blijft verschijnen, neemt u contact op met de hardwarefabrikant
 
de melding die jij krijgt te zien in het Zweeds ...is deze dezelfde als hier vermeld .
Ett problem har Upstate kommunikation mellan fönster och en enhet som är ansluten till datorn
Detta kan bero på en flyttbar lagringsenhet, t.ex. en extern USB-enhet kopplas bort från användning, eller ett fel i en maskinvaruenhed, t.ex. en hårddisk eller en CD-ROM-enhet;
Se till att eventuella flyttbara lagrings är korrekt ansluten och starta sedan om datorn.
Om feldmeddelandet kvarstår, kontakta hardwarefabrikan


dit betekend kortweg dat er een comunicatie probleem is in het opstartproces en er word vermeld dat je elk usb apparaat dat is aangesloten dient los te koppelen ,immers is er een usb apparaat dat ervoor zorgt dat de windows niet kan gestart worden..
er word je hier aangeraden om alle externe opslag media's te verwijderen ...laat enkel je muis en toetsenbord ingeplugd ..
 
wanneer je opstart naar het schermpje zoals in de post van Lana (post 9), kies daar eens voor Laatst gekende juiste configuratie (Last known good configuration).

Wat extra info: http://windows.microsoft.com/WolSilentAuthenticationHandler.ashx


ik kan de link niet openen,en als ik naar post 9 en dan Laatst gekende juiste configuratie
blijft het ook nog steeds hetzelfde,

@qtex
en ja het is die tekst dat vermeld wordt
alles is afgekoppeld en er is niks aangekoppeld geweest zelfs geen muis,en toch gaat het niet verder,tis heel raar hé
 
ben je tevens in het bezit van een opstart cd ( herstel cd ) Windows7 zodoende dat je vanaf deze kunt opstarten om een opstartherstel te doen !

of je pas het volgende toe ...

Een Packard Bell FabrieksInstelling oproepen

1..zet de pc aan

2..van het moment het P.B. logo verschijnt druk je op F8
( verschillende keren achter elkaar )
note : als je te lang wacht of niet snel genoeg tokkelt en het windows logo verschijnt schakel je pc dan uit en probeer het opnieuw !

3...selecteer Repair your Computer
het scherm System Recovery Options verschijnt
4..Selecteer een toetsenbordindeling en klik op Volgende.

5...om toegang te krijgen tot de herstel opties moet u zich aanmelden als een
lokaale gebruiker .
om toegang te krijgen tot de opdrachtpropmt , typ u Administrator in het veld
Gebruikersnaam en klik u op ok

6...klik op P.B. Factory Image Restore.
het welkoms scherm van de P.B factory image restore verschijnt nu .
note : afhankelijk welke instellingen toegepast zijn kan je hier de keuze hebben tussen ...
*P.B. FACTORY TOOLS
*P.B. FACTORY IMAGE RESTORE

7..klik Volgende het bevestigings scherm verschijnt nu
note: hier kun je , je nog bedenken ! indien nodig !!

8.. indien je verder wenst te gaan met het terug zetten van de fabrieks instellingen dan bevestig je hier je keuze en klik je op VOLGENDE
er verschijnt een bericht als de bewerking gedaan is ..

9..klik dan op afsluiten en herstart de computer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan