modem/router speedtouch 706WL (gehackt, dus universeel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

nijltjetweety

Niet meer actief
Je kan er 2 pc aanhangen, en gelijk wifi via de laptop.
Qua beveiliging: de modem is volledig gereset.
Beveiliging staat uit.
Hij kan enkel WEP64 aan, geen 128 en ook geen wpa-psk
Wel goed voor mensen die afgelegen wonen.
Ik geef 14 dagen tijd voor reactie, desnoods kom je hem ophalen in Aalst voor 10 euro.
Niet verkocht = terug naar KPN, mijn oude, en huidige provider (nu BASE)
 
Laatst bewerkt:
Nog even bij vermelden dat ik de modem/routercombinatie gehackt heb, alles van tele2 is er uit, en ben er niet meer user, maar admin van.
Ik heb hemgebruikt bij mijn vorige provider, euphonynet via belgacom.
Stat dus gelijk met een universele modem.
 
foei gratis modems verkopen, betaal mij 10€ en ik hou hem bij (bezit al een grote collectie), zoek nog zo'n groene alcatel modem ISDN (platvis model gevoed via usb poort).
iemand ???

ps:mijn thuis is mijn "BASE" ;)
 
Laatst bewerkt:
foei gratis modems verkopen, betaal mij 10€ en ik hou hem bij (bezit al een grote collectie), zoek nog zo'n groene alcatel modem ISDN (platvis model gevoed via usb poort).
iemand ???

ps:mijn thuis is mijn "BASE" ;)

Hela, Wivy, niet te snel met je oordeel klaarstaan he.
Ik heb gebeld naar tele2, de klantendienst zegt dat de modem na uitdoen van het contract mijn eigendom is, en niet langer van tele2.
Ik mag daar mee doen wat ik wil dus.
Reken maar dat KPN goed verdiend heeft aan mij, ik zat vaak over mijn limiet van toen amper 10 gig.
Een linuxdistro binnen halen en ik moets al niets meer doen tot het einde van die maand.
Regelmatig kon ik bij betalen verdorie.
 
een mens moet es wat leven in een bepaalde topic, anders wordt hij vergeten (diene topic hé) :p
 
modem tele2

modem tele2

Nog even bij vermelden dat ik de modem/routercombinatie gehackt heb, alles van tele2 is er uit, en ben er niet meer user, maar admin van.
Ik heb hemgebruikt bij mijn vorige provider, euphonynet via belgacom.
Stat dus gelijk met een universele modem.

Beste nijltjetweety, mag ik je vragen HOE je deze modem hebt kunnen configureren voor Belgische providers, ik geraak niet verder dan de Nederlandse en daar ben ik niets mee.

mvg

willyke
 
Ik hou hem als reserve, ligt op zolder.
Geinteresseerden kunnen altijdnog mail sturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan