Status
Niet open voor verdere reacties.

Le Vecchio

Steunend lid
Vip Lid
Heykes,

Bezit/bezat een pc desktop met Asus moederbord met AMD processor 3500+ waar nu blijkt dat het moederbord het begeven heeft en niet meer te verkrijgen gezien het intern geheugen werd gestuurd met DDR2 latjes waar de huidige mainboards DDR3 sockets/latjes behoeven dus .. niet meer te verkrijgen ...
Lijkt het jullie de moeite om er ééntje 2dehands te zoeken vb. Pëntium 4, gezien de kwaliteitsvolle koelers, VGA kaart e.d.in een chieftec case ingebouwd? Denk er wel over na ondertussen een notebook aan te schaffen in afwachting van waarbij ik denk aan Acer of Dell ... iemand met raad hieromtrent?

Nu bezig op pc zoon wat echter ook geen oplossing op lange termijn biedt pffff ;!


Alvast bedankt,
Le Vecchio
 
ik heb slechte ervaringen mee 2dehands moederborden!!
ik heb er zat liggen, daar niet van, maar dat is alleen voor eigen gebruik..
ik verkoop ze ook niet..
Mijn Advies , koop een nieuw moederbord met koeling en werkgeheugen in een keer..

en ik zou voor een Toshiba gaan.
dat zijn goede laptops mee weinig onzinnige software erop/
 
Heykes,
da s snel haha ... daar nijpt nu het schoentje: de nieuwe moederborden zijn met de nieuwe DDR latjes, sata aansluitingen en meestal all-in-one ... draai hier nog harde schijven met ide-aansluiting wat zijn degelijkheid al heeft bewezen in tegenstelling tot sata ... herhaal het: VGA kaart, koelers etc. zijn veel te degelijk om naar het recyclagepark te brengen ...

Toch bedankt, Le Vecchio
 
Ik denk dat je toch in de koste zal vallen ze andre, als je geen game pc wil kan je al voor een 400 eur één in elkaar steken, wel heb je voor 400 euro een laptop waar je mee kan surfen en wat foto bewerking mee kan doen schoonbroer :p
 
ik heb zelf een asus m2n cm dvi moederbord met een amd2 proccessor en ddr2 geheugen ...
ben eens op de asus een vergelijkbaar moederbord gaan zoeken deze bieden zeker nog moederborden aan met ddr2 geheugen ...

vermeld ne keer over welk moederbord het hier gaat ...
ben er haast zeker van dat er een vergelijkbaar moederbord te vinden is die ook de amd proccessor en de ddr2 geheugen ondersteund ...
 
Tja qtex .. pc op werk in Gent waar ik meer tijd heb haha dus kan niet zomaar zeggen welk type, denk ook wel dat ik rustig ga uitkijken en een laptopje onderwijl aanschaffen wat dan ook mee kan naar werk voor wnnr ik kei kei moe wordt hahaha ...

Heb er ééntje op t oog op 2de hands in Gavere, Acer 17inch met numeriek klavier -wat ik zeker wil- en 6GB intern
Zit nieuw batterij in alsook klavier en 6 maanden garantie .. lijkt me te doen ...

thx, A.

En voor schoonbroertje: blij dat je nog leeft haha dacht dat je boos was en ikke niet meer durven bellen he zzz timide als ik ben .. tja hier in t land van pluto vind je amper pc zaken en dan nog ... euh adres gewijzigd?


greets, A.
Le Vecchio
 
Tja qtex .. pc op werk in Gent waar ik meer tijd heb haha dus kan niet zomaar zeggen welk type, denk ook wel dat ik rustig ga uitkijken en een laptopje onderwijl aanschaffen wat dan ook mee kan naar werk voor wnnr ik kei kei moe wordt hahaha ...

Heb er ééntje op t oog op 2de hands in Gavere, Acer 17inch met numeriek klavier -wat ik zeker wil- en 6GB intern
Zit nieuw batterij in alsook klavier en 6 maanden garantie .. lijkt me te doen ...



thx, A.

En voor schoonbroertje: blij dat je nog leeft haha dacht dat je boos was en ikke niet meer durven bellen he zzz timide als ik ben .. tja hier in t land van pluto vind je amper pc zaken en dan nog ... euh adres gewijzigd?


greets, A.
Le Vecchio
ja adres veranderd hee zie Pctuts.be - Donaties
 
Ik zie staan dat je van Gent bent. Wees blij, zondag 7 oktober is er in het Citadelpark een computerbeurs. Ga daar zeker naartoe. Je kan er gegarandeerd een prima koopje doen. Is zowel voor nieuw als 2de hands.
Voor je tot aankoop overgaat, zou ik de stand van "Computershop NvTrading" uit Limburg eens bezoeken. Zijn goedkoopste configuratie is 349€. Voor een gloednieuwe pc met 8Gb DDR3 geheugen, schijf van 1Tb,usb2 en usb3. Kortom een complete toren. Het is enkel de toren. Je moet er zelf de software nog op zetten. Dus geen windows geinstalleerd. Wil je een W7 met licentie, je kan die ook goedkoop bij hem kopen. Zijn stand staat achteraan in het 2de gedeelte van de beursruimte. Ik heb al diverse pc's bij hem gehaald en zeer tevreden. Doet alle beurzen
Het is zeker het overwegen waard.
- COMPUTERSHOP NV TRADING -
 
Ik zie staan dat je van Gent bent. Wees blij, zondag 7 oktober is er in het Citadelpark een computerbeurs. Ga daar zeker naartoe. Je kan er gegarandeerd een prima koopje doen. Is zowel voor nieuw als 2de hands.
Voor je tot aankoop overgaat, zou ik de stand van "Computershop NvTrading" uit Limburg eens bezoeken. Zijn goedkoopste configuratie is 349€. Voor een gloednieuwe pc met 8Gb DDR3 geheugen, schijf van 1Tb,usb2 en usb3. Kortom een complete toren. Het is enkel de toren. Je moet er zelf de software nog op zetten. Dus geen windows geinstalleerd. Wil je een W7 met licentie, je kan die ook goedkoop bij hem kopen. Zijn stand staat achteraan in het 2de gedeelte van de beursruimte. Ik heb al diverse pc's bij hem gehaald en zeer tevreden. Doet alle beurzen
Het is zeker het overwegen waard.
- COMPUTERSHOP NV TRADING -

is van gent maar woont in dinate :p rijke mensen zijn raar hee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan