Status
Niet open voor verdere reacties.
Na het openen van een email in MS Outlook 2007 kan je de betreffende email via de knop "Move to folder" rechtstreeks naar een andere map verplaatsen.

Standaard staan in deze lijst de laatste 9 mappen. Kan ik deze lijst uitbreinden? Via een wijziging van een of andere registry key?

Alvast bedankt voor de hulp.
 
Klopt inderdaad maar hiermee wordt het aantal mappen dat getoont wordt, nadat je op "Move to folder" knop klikt, niet uitgebreid. Er blijven maar 9 mappen zichtbaar, namelijk de 9 mappen waar het laatst iets naartoe werd verplaatst.
 
hier heb je een voorbeeld je kunt zoveel mappen aanmaken als je wilt
je moet ze wel zichtbaar zetten
bekijk de foto eens goed
ik heb je een voorbeeld gemaakt

danny-albums-afbeeldingen-picture3103-dia1.jpg
 
Bedankt voor de hulp maar hiermee is de lijst nog niet langer geworden. Mappen kan je inderdaad zoveel toevoegen als je wil (ik heb er een 100tal) maar de lijst die je te zien krijgt als je klikt op Move to folder blijft beperkt tot 9 stuks (zie printscreens bijlage).
 

Bijlagen

  • New Picture.png
    New Picture.png
    186.2 KB · Weergaven: 116
Nee dat denk ik niet dat je dit kunt veranderen
het zijn inderdaad de laatst gebruikte mappen die je hier ziet

maar zoals ik al eerder zei kun je mappen aanmaken en je kunt ook bepaalde emails van personen daar rechtstreeks in laten toekomen in plaats van in je postvak in
 
Daar vreesde ik al voor. Op een Engelstalig forum ben ik nochtans precies dezelfde vraag tegengekomen maar het antwoord kan je daar pas zien nadat je een betalend lidmaatschap aangaat. Dus echt onmogelijk lijkt me eerder onwaarschijnlijk.

In ieder geval toch bedankt voor de reacties.
 
Zo ik heb even nagekeken hoe je dit kunt doen
zoals ik al zij kun je dit wel
in de folder move to folder daar staan alléén de mappen in die in je favorieten staan

als je een map bij aanmaakt moet je die ook slepen naar je favoriete mappen dan komt deze in de list te staan


zie afbeeldingen

ik heb een paar mappen bijgevoegd als test 1 tot test 5

danny-albums-afbeeldingen-picture3121-mappen-bijvoegen-outloock-1.jpg


danny-albums-afbeeldingen-picture3123-mappen-bijvoegen-outloock.jpg


ik hoop je hiermee geholpen te hebben
 
..."in de move to folder staan alléén de mappen die in je favorieten staan"...

Klopt dit wel? Want bij mij staan er immers veel meer folders onder favorieten dan onder Move to folder. Ik blijf onder Move to folder maximum 9 mappen zien terwijl er dus onder favorieten veel meer folders staan.
 
Printscreens Favorite Folders & Move to Folder

Printscreens Favorite Folders & Move to Folder

In bijlage beide printsreens
 

Bijlagen

  • Favorite Folders.png
    Favorite Folders.png
    13.9 KB · Weergaven: 105
  • Move to Folder.png
    Move to Folder.png
    19.6 KB · Weergaven: 101
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan