Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt een cd/dvd - writer nodig (zit normaal al op je pc, anders kan je een externe aanschaffen) en een brandprogramma. Persoonlijk gebruik ik nero, maar er zijn er tal van andere programma's die dat ook kunnen.
 
Free mp3 wma coverter.

Free mp3 wma coverter.

Heb ik al geprobeerd met NERO,maar het lukt mij niet!!

Om van mp3 wma te maken heb je nodig via opvragen met google: free mp3 wma converter.
Als je dit programma hebt geinstallerrd wijst het van zelf wat je in moet vullen.
veel succes gr aad dekker
 
Kwamen de gegevens niet op de cd terecht, of kon de cd niet afgespeeld worden? Sommige cd spelers hebben het moeilijk met zelfgebrande cd's.
Ook altijd de schrijfsnelheid zo laag mogelijk houden.
 
Best branden met Nero Expres. Muziek selecteren en dan audio cd.
De mp3 files worden van zelf omgezet naar het juiste formaat. Zorgen dat de cd afgesloten is na branden.
Dus altijd afsluiten als het om een muziek of video cd gaat. Indien niet afgesloten, enkel af te spelen op een writer in pc.
 
dat betekend dat na het branden de cd(voor cd) of dvd (voor dvd)wordt gefinaliseerd zodanig dat ie op iedere cd speler of dvd speler kan worden gebruikt na het finaliseren is bijplaatsen niet meer mogelijk
 
Graag gedaan.Ik heb gisteren nog mp3 muziek van sint nicolaas versjes gedownload van lime wire .
Heb dit ook om gezet maar wav.Voor cd af tespelem.
groetjes aa dekker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan