Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag , zou er een makkelijk programma of methode om de tekst uit een YouTube sketch te halen en op te slaan
om de conferences te kunnen beluisteren op de radio
zoals bvb de tekst uit iets van Gaston é Leo te halen die op YouTube staan
ik gebruik al al Forum Factory voor naar AVI gaan ( gekregen via tip van jullie tot grote voldoening ) maar daar zie ik wel MP3 maar hoe vul je de URL daar dan in ?
of is dat allemaal niet mogelijk

grtn
 
Muziek uit een videoclip halen doe ik met het gratis Freemake Video Downloader Youtube Downloader gratis | MP3 Downloader | Youtube Download

Als je kiest voor converteren naar mp3 heb je dus een mp3 bestand van de audio.

Freemake.jpg

Freemake heeft ook een gratis programma dat de audio direct uit een youtube filmpje converteert. Dit heb ik nog nooit gebruikt Gratis YouTube Converter | YouTube naar MP3 | Gratis Download
 
dag Lana ;
heb ik uitgevoerd MAAR er kwamen weer al veel bijkomende dingen als ge het downloadde , dus gestopt
MAAR nu heb ik weer last van de Chrome browser die is overgenomen door die TROVI.COm .
al ADW Cleaner laten draaien en cleanen en I.E gaat weer goed maar Chrome niet
nu eens proberen van MAMB
miserie .
 
Moderator Notice: opgepast : de freemake video downloader die men aanbied vanaf de site zelf heeft besmettingen aan boord !!!
niet downloaden ...


Ashampoo_Snap_2014.07.30_15h54m45s_003_.png

Ashampoo_Snap_2014.07.30_15h51m58s_002_.jpg
 
PUP.optional.OpenCandy is niet echt een besmetting. Dit betreft een installer die content (bijkomede apps zoals vb de ask toolbar) van het internet haalt, waardoor er geen controle meer is op de oorspronkelijke content van de installer. Hierdoor wordt deze installer als mogelijk security issue aanzien. En in veel gevallen is hier dus ook geen probleem mee.
 
al dan niet gevaarlijk of niet het mag gewoon niet aanwezig zijn daar deze download link rechtstreeks verwijst naar de site zelf ...
indien dit nu een alternatieve site was geweest ...dan kan dit gebeuren ...in elk geval sprong hier de premium versie op van Malwarebytes en voorkomt deze download .
 
Maakt toch niet uit naar waar de link verwijst. Als die betreffende module in die betreffende installer voor die applicatie gebruikt wordt, gaan die allemaal de OpenCandy module bevatten. Maar zoals ik vermeld is die module niet gevaarlijk, maar wordt deze gebruikt om de "extra's" mee aan te bieden aan de gebruiker. Zoals wel meer wordt gedaan spijtig genoeg. Gewoon even opletten tijdens de installatie en uitvinken dat je de betreffende extra tool(s) niet mee wilt installeren.
Zit bijvoorbeeld ook in de installer van PDFCreator. Is totaal niets mis mee, maar alleen installeren wat nodig.

OpenCandy - Wikipedia, the free encyclopedia
 
jij zegt Ddragon installeren en uitvinken wat je niet wilt hebben ....
wel als je de premium versie gebruikt met de realtime beveiliging aan dan kun je de installatie van de freemake video downloader niet uitvoeren ...malwarebytes springt op en plaatst deze setup.exe in quarantaine ..
ik kan zeker deze realtime beveiliging uit gaan zetten maar dan had ik me dus ook de premium versie kunnen besparen .
nu heb ik ergens gelezen dat jij ook de premium versie gebruikt maar dan zonder de real time beveiliging ...!
 
Ik heb mijn versie van dit programma's door al mijn scanners gehaald en kom niets tegen.
Het is een versie die dateert uit 2012

Freemake.jpg

Het was mij niet bekend dat men tegewoordig data toevoegd, misschien had ik dit eerst moeten testen.

Maar het is wel een fijn gratis programma.
 
Het programma is Freeware, dus ik zal het hier als bijlage plaatsten.

Test zelf de oude versie uit 2012

En mocht het bij jullie narigheid bevatten, verwijder mijn antwoord met bijlage dan a.u.b. uit Pctuts.
 

Bijlagen

  • FreemakeVideoDownloaderSetup.rar
    780.9 KB · Weergaven: 174
@ Lana :
jouw score is van 5 maanden geleden deze downloader bieden ze zelfs niet meer aan !

opmerking :bedankt om deze hier neer te zetten ...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan