Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik al jaren MP3Gain om het geluidsniveau van mijn mp3 muziek allemaal gelijk te zetten. Nu werkt sinds vandaag MP3Gain plots niet meer onder Windows 10 en krijg ik de volgende foutmelding System Error &H80004023 (-2147467229).. Begin deze week heb ik MP3Gain nog gebruikt en toen werkte het nog wel.
 
Dit heeft waarschijnlijk te maken met een conflict met een ander programma. Kan zijn dat een ander programma iets heeft overschreven.

De-installeer Mp3Gain eens en installeer het opnieuw. Mogelijk werkt er daarna een ander programma niet goed meer.
 
@ Qtex Ja ik gebruik MP3Gain 1-2-5 al jaren zonder problemen.
@Lana Ik heb MP3Gain verwijderd, daarna cclaener eens laten lopen. De Computer opnieuw opgestart en MP3Gain opnieuw geïnstalleerd. Krijg nog steeds de zelfde foutmelding. Ik heb gisteren wel Microsoft Office 2010 verwijderd omdat ik over het laatst office 365 geïnstalleerd heb.
 
mooi dat het verholpen is ... ik had ook hier de mp3gain-win-full-1_2_5.exe geinstalleerd en deze doet het hier dus ook ...(deze zat in mijn database van exe bestanden)
 
@Lana Ik heb gisteren wel Microsoft Office 2010 verwijderd omdat ik over het laatst office 365 geïnstalleerd heb.

Fijn dat het inmiddels is opgelost.

Maar het verwijderen van Office zou er mee te maken gehad kunnen hebben. Ik heb even in de Microsoft database gezocht en kwam dit tegen http://answers.microsoft.com/en-us/...3/43071035-0875-e011-8dfc-68b599b31bf5?auth=1

Zelfde foutmelding
[edit] Hello all,

When exporting from a financial software application i get the following error:

Number.............: -2147467229 #80004023 ¨[/edit]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan