Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Ik heb een zeer kort *.mp4 video'ke die ik zou willen versturen en de ontvangers zouden het moeten 'eindeloos' zien, t.t.z. het zou na het einde van vooraf aan opnieuw moeten beginnen tot de kijker het weg klikt.

Iemand een idee of dat kan en hoe? Google helpt me niet.


Bedankt om dat eens te willen uitzoeken...

WW
 
Lukt niet. Het moet aan de kant van de viewer gebeuren en is geschikt voor display, maar niet om te versturen als file met de 'repeat imbedded'.

Zou dit echt niet kunnen? Instellen voor loop en daarna verzenden?
 
Zoiets is alleen via een player mogelijk, als deze optie aanwezig is om een video te loopen.

Een andere mogelijkheid is om de video ergens op een webspace te zetten en deze via een html bestand af te spelen. ( je stuurt dus een link naar iemand die deze dan via internet kan bekijken.)
In html kun je code meegeven dat deze herhaald of gelooped wordt.

Voorbeeld:

HTML:
<video controls loop>
   <source src="movie.mp4" type="video/mp4">
   Your browser does not support the video tag.
</video>

Hier zal je het woordje movie moeten veranderen naar de naam van jouw videobestand. Ik heb ook een eventuele foutmelding in de code gezet als de browser de video niet ondersteund.
 
Het is me uiteindelijk gelukt om met de voorgestelde tools van een paar-seconden video'tje er eentje van twee minuten te maken. Zodoende is mij doel bereikt.

Bedankt Q & L
 
een mooi voorbeeld van een filmpje in loping !
*wat een redding !
[video=youtube;g-q8abxiRPg]https://www.youtube.com/watch?v=g-q8abxiRPg&feature=youtu.be[/video]
 
uploaden naar YouTube !
en dan gewoon de verkregen link van YouTube hier neerzetten door deze te plakken in het raster van de "insert video"

Ashampoo_Snap_2016.01.19_11h01m50s_004_.png
 
hier is het filmpje van u dat jij me toegezonden heb ..

[video=youtube;fa-2YbYYTe0]https://www.youtube.com/watch?v=fa-2YbYYTe0&feature=youtu.be[/video]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan