Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mistico

Gast
ik doe en hersel punt en ben men msn live kwijt
???
 
msn live

msn live

kan ik daar terug de 8.5 opzetten aub bij vista look of is het de suite die me nog parten speelt
weet het niet meer ga vragen aan men vriend om een format te doen maar waneer die tijd zal hebbenis wa anders die xp met vista look vind ik zo mooi sorry hoor voor al men vragen ;!
 
je kan het volgende proberen ga naar configuratiescherm software daar zoek je in je geinstalleerde programma's windows live messenger en kies de optie herstellen. Dan als het goed is zou deze weer perfect moeten werken of je download hem opnieuw en installeer opnieuw

Windows Live Messenger
 
Sorry mijn foutje

Ik heb dat programma ook binnen gehaald he mistico was gewoon voor akkoord gaan en dan op next drukken meer doet dat niet hoor,Ik heb nog een vraagje heb je de nieuwste versie van java op je pc staan???
 
ja de laatste niewe van 4/10 binen gehaald het progeama instaleerd wel maar zet geen icoontje op men buroblad ik zal er es naar zouken bij men documenten hoopdat ik da her gefikst krijg hoor alvast dank
 
Die the Windows Installer CleanUp Utility komt niet op je bureaublad te staan he, dat nestelt zich in je software,En van waar je msn messerger ' de site' bedoel ik dan he
want ik heb dat ook eens gehad en ik heb dan bij msn zelf de live gedownload en dan werkt het wel, of je moet eens een oudere versie eerst downloaden en daarna de nieuwe versie erop zetten,
 
Na lang zoeken heb ik nog een oplossing gevonden en als nu niet gaat zal ik je een andere msn geven dat je ook kan gebruiken voor te chattten :p

1. Verwijder windows suite live en Windows Live Installer uit configuratiescherm > software
Als hij daar niet tussen staat, negeer je deze stap.
2. Installeer dit hulpprogramma:
Description of the Windows Installer CleanUp Utility
Specifieke downloadlink:
RapidShare: Easy Filehosting
Na het installeren van het hulpprogramma zoek je
"Windows Live Suite" en "Windows Live Installer" en desnoods ook windows live messenger. Selecteer ze en klik dan op remove.
3. Start je pc opnieuw op en installeer windows suite live opnieuw of installeer wlm 8.5.
4.Lukt het nog niet. probeer dit dan Klikken hier maar
 
staat er niet in

staat er niet in

je kan het volgende proberen ga naar configuratiescherm software daar zoek je in je geinstalleerde programma's windows live messenger en kies de optie herstellen. Dan als het goed is zou deze weer perfect moeten werken of je download hem opnieuw en installeer opnieuw

Windows Live Messenger

hey jij zei dat ik bij software moet kijken maar ik heb heel vaak gekeken mar hij staat er niet tussen en msn staat nergens meer dus ik denk dat die al weg is maar als ik msn weer opnieuw wil downloaden staat er dat ik live messenger al heb geinstalleerd terwijl hij niet meer bij software staat! weet u mischien wat ik moet doen !

groetjes Yara
 
wel raar dat ie in je software niet tussen staat......... staat ie nog in je programfiles? mss kan je vandaaruit weer live messenger openen.je kan altijd dan van uit de programfiles een snelkoppeling copieren naar je bureauxblad als ie nog werkt uiteraard;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan