Status
Niet open voor verdere reacties.
wanneer ik IE8 of google chroom open en via MSN video filmpjes wil bekijken heb ik wel wel beeld , maar het geluid is hakkelend en happerend en zoals te horen in het voorbeeld. Bij Safari webbrowser gaat het wel. Waar loopt het fout ?? [video]http://www.mijnbestand.nl/Bestand-STTOYFESDVRY.mp3[/video]
 
Het zou ook aan de server kunnen liggen waar de filmkes opstaan.
 
pardon ?

pardon ?

Het zou ook aan de server kunnen liggen waar de filmkes opstaan.

wat is dat voor een oplossing. heb je de vraag wel gelezen ? safari gaat wel , dus het moet dan toch ergens een instelling in de browsers zijn. Bij safari zie ik dat die flash 10 gebruikt. ie8 gebruikt silverlight of zoiets .

mvg
 
Oeioeei niet goed gezint vandaag ?
Dan moet je ook flash voor ie gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
nog eens pardon

nog eens pardon

Oeioeei niet goed gezint vandaag ?
Dan moet je ook flash voor ie gebruiken.

ja hoor toch wel , maar als iets niet werkt en ik vind het niet begint alles op mijn zenuwen te werken . maar serieus ... hoe verander ik dan naar flash , want als ik met de rechterknopmuis op msn video scherm klil , zie ik alleen maar silverlight ... mvg en sorry hé
 
intussen is dit ok , ik heb eerst silverlight verwijdert , en dan flash geinstalleerd. Maar silverlight heeft de neiging zich steeds zichzelf te willen installeren. ik heb wel win7 ultimate x64. alvast bedankt .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan