Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een blu ray 3d speler en 3D tv
ik heb een film gedownload en op harde externe schijf gezet; Ik zie vier mappen
ANY
ANYVM
BDMV
certificate

Als ik nu op blu ray kijk kan ik BDMV openen en zie ik verschillend e mappen
Als ik stream aanklik krijg ik alle losse mts bestanden
Ik kan die bestanden een voor een afspelen maar dat is natuurlijk niet de bedoeling;
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Moet ik misschien converteren; 3D blu ray speelt mts bestanden af volgens specs.
Iemandeen idee?
 
welke speler gebruik je om deze af te spelen ...tip gebruik de vlc player
VLC media player heeft een eenvoudige interface, maar is een zeer uitgebreide en snelle mediaspeler die bijna alle bestandsformaten kan afspelen zonder extra codecs.
U heeft voortaan nog maar één mediaspeler nodig voor al uw filmpjes en muziek. Een aanrader!
 
Ik wil niet op PC afspelen maar op TV via 3d blu ray speler.
Ik heb vlc player voor op de pC . deze is zeker goed.
Maar bedoeling is dus via externe harde schijf die ik kan aansluiten op de blu ray speler en zo op tv afspelen;
 
ik begrijp je ..heellaas kan ik je niet verder helpen met deze blu ray film...

ik zelf zet mijn films in dvd formaat om naar een mpeg1 bestand ...deze mpeg1 wordt op een usb weg geschreven ..tijdens het omzetten !
deze usb stick plug ik in de dvd player om langs de dvd player om de film te bekijken die op deze usb stick gezet werd ...dit om dvd's te sparen

effe een opmerking :
je zegt dat je de film wilt bekijken langs de externe shijf om , en deze dan te bekijken op je tv.!!!
is dit een gewone externe schijf zal dit nooit lukken ..
betreft het hier om een mediaplayer dan kan dit dus wel ..
 
Laatst bewerkt:
effe een opmerking :
je zegt dat je de film wilt bekijken langs de externe shijf om , en deze dan te bekijken op je tv.!!!
is dit een gewone externe schijf zal dit nooit lukken ..
betreft het hier om een mediaplayer dan kan dit dus wel ..

Gaat wel hoor. Gewoon de USB schijf inpluggen en afspelen. Tegenwoordig hebben die TV's alles aan boord om dit zonder problemen te doen.

Hier een link voor je BlueRay rip correct af te spelen:
Afspelen Blu-ray BDMV stream
 
Bedankt voor de reactie. Maar zoals ik res schreef kan de blu ray van sony geen iso bestanden lezen; Dus met imgburn kan ik het niet.Bedoeling is usb inpluggen in 3d blu ray en vandaar uit afspelen op 3D TV.
Ik ga eens proberen het bestand te converteren naar mpeg 4, hoewel ik dan niet zeker ben of 3d weergave dan mogelijk is.
 
Ik heb uiteindelijk met DVDFab de bluray zols ik hem gedownload had kunnen converteren naar een MP 4 Bestand.De kwalitiet is goed en het wordt in 3D afgespeeld op mijn 3d bluray speler;
Echter door DVdfan te gebruiken zijn de ondertitels er door geript.
Ik heb nu een srt bestand van de ondertitels.
Met VLC kan ik film en ondertitels samen afspelen, maar dat werkt niet op de blu ray speler; Hoe kan ik deze titels aan de MP4 film vastmaken.
Ik wil deze film via externe harde schijf met usb aan bly ray afspelen. Dus niet branden want hij is te groot om te branden.
 
ik veronderstel dat je ook met DVDFab de srt file kunt inbakken ....
in het andere topic van je betreffende " ondertiteling mts bestanden" heb ik je al laten weten hoe je tewerk diende te gaan ...
http://www.pctuts.be/f412/ondertitels-mts-bestanden-42058/#post145208

enerzijds veronderstel ik dat de werkwijze vermeld in de link hier boven je afschrikt ...
en je een gemakkelijker manier tracht te vinden echter omdat het dus om een 3D film gaat is er in de gratis ter beschikking gestelde tools géén tool die dit kan verwezenlijken....


welke tool heb je nu ter beschikking van DVDFab...want enkel de blu-ray creator kan externe subs toevoegen aan een bestaande bluray....meer nog met de blu-ray creator maak je van gewoonne video's ook blu-ray's aan ..
.LEES meer hier over
 
Voor alle duidelijkheid: het is zo te zien geen BLU RAY meer maar een MP4 door de blu ray te converteren naar MP4
Dite bestand kan afgespeeld woren met blu rau speler.
Via VLC ben ik nu aan het proberen of hij de srt kan plaatsen.
Afspelen met VLC gaat door eerst advanced file open/ Film er in plaatsen, ondertiels erbij plaatsen en dan afspelen. Nu ben ik met vlc aan het converteren en zouden de ondertiels erbij moeten staan.Ik merk dat het heel traag gaat en de nieuwe file heeft als existensie ps.

Ben benieuwd naar het resultaat.
 
Ik heb de film binnen en wilde die afspelen via USB in D Blu ray speler;
Het beeld is fantastisch, echer ik heb geen ondertitels. Als ik film afspeel via PC met bv. VLC heb ik wel ondertitels.Ik heb dan de film en de aanwezige ondertitels (SRT) samengevoegd met MKV Merge.
En ja ..ik zie nu ook ondertitels..alleen zijn ze niet te lezen.
Iemand een idee hoe ik het wel goed doe
 
Ik heb al van alles geprobeerd, zonder bevredigen,d resultaat. Ik kan de ondertitels wel zien inmiddels maar ze staan dubbel.;links en rechts. Het beeld is perfect 3D.Weet echt geen raad ermee.
 
Ik heb ondertussen tal van progs geprobeerd maar zonder resultaat.
Ik zit muurvast.
Ik kan wel nu de films afspelen maar krijg geen of wel dubbele ondertitels.

Ik zie het niet mee zitten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan