Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

ik heb windows vista en nadat ik een bleutooth headset heb opgeladen in een usb poort van mijn pc werkt de muis niet meer , wordt nietmeer herkent , wel usb sticks en externe harde schijf werkt wel op die usb poort ... ra ra

iemand een oplossing
 
Probeer eens systeemherstel te doen naar de datum voor ge dat had. Vermoedelijk is er een driver aangepast geweest door die headset.
 
dat heb ik dus ook al gedaan , systeem terug gezet naar fabrieksinstellingen , ff geen back up gemaakt dus alles kwijt , maar hij ziet de muis als een onbekend apparaat waardoor ik ook de stuurprogramma's niet kan bijwerken ,en elke keer de melding krijg usb apparaat wordt niet herkend
 
Systeemherstel heeft NIETS te maken met terugzetten naar fabrieksinstellingen. Systeemherstel is terugzetten naar een bepaald punt waar Uw computer nog goed werkte.
 
dat heb ik dus ook gedaan daarvoor , maar helaas zonder resultaat daarna alles teruggezet naar fabrieksinstellingen ,maar ook daaf blijkbaar geen resultaat gehaald
nu kan ik met systeemherstel niets meer ,want de pc is een paar dagen geleden weer begonnen
 
dus: via apparaatbeheer kan je geen driver vinden/installeren? toch wel sterk. heb je wel een driver nodig???? de meeste gewone muizen hebben niet eens een driver nodig. heb je wel degelijk de verbinding van de muis met het ontvangstation weer gemaakt? (knopjes onderkant toestellen).

ik zie geen enkele reden waarom install van een driver voor een ander apparaat dit probleem zou geven. en de bluetooth mag ook al niet storen. systeemherstel heeft in dit geval (quod erat demonstrandum) ook geen enkel effect.

ik denk echt in de richting van het opnieuw pairen van je base en je muis.
 
okee , maar het is gewoon een muis met een draadje en usb stekker , dus pairen van muis en base is hier niet van toepassing
heb ook op de driverpagina van de muisfabrikant gekeken , maar daar staat dat er geen driver nodig is voor dit type muis

het enige wat ik te zien krijg is dat er een usb apparaat niet herkend word , ook zelfs als de stekker van de muis er niet in zit
gewoon usb sticks en mijn externe harde schijf herkent de laptop wel , daarvoor heeft hij de drivers geinstalleerd en die werken gewoon ,ik heb ook al geprobeerd om de usb headset er opnieuw in te steken , omdat dat daar eigenlijk het probleem is mee begonnen , maar ook dan zegt de laptop dat er een apparaat niet herkend word , ben er bijna uit dat het echt in de drivers moet zitten , maar kan geen stuurprogramma voor een gewone muis vinden en installeren
 
ik ben er dan idd even verkeerd vanuit gegaan dat je een draadloze muis had. er is duidelijk niks mis met de besturingsprogramma's van je usb poorten en de externe apparaten die je erop aansluit, alleen de muis. wat zegt device manager onder je human interface devices? staat daar geen geel gevarendriehoekje met vraagteken? zo ja, updaten/herinstalleren!!
 
nope , nergens een geel gevarendriehoekje bij ,bij het stuurprogramma installeren van de muis staat dat het enige wat ik kan dooen is de muis vervangen door een nieuwe , nu heb ik diverse muizen hier en niet een werkt er

ook vind ik het vreemd dat ik ook die melding krijg als er helemaal niets in de usb poort zit , kan er dan ook wel op klikken ,maar staat dan bij dat hij het apparaat niet kan vinden
 
Als je de kans hebt, probeer eens een muis op ps2. NIET via USB verloopstuk.
 
die aansluiting zit helaas niet op deze laptop wel aan de zijkant een s400 ? aansluiting en hdmi , en nog 2 andere , iets voor netwerk en printer en extern scherm laptop van het merk sony vaio vgn-aw21m
maar als ik het goed begrijp moet het toch in dd stuurprogramma's zitten ,is daar niet ergens een recovery disk voor te downloaden ??
 
LAPTOP? Je praat voortdurend van je pc. Nu van een laptop. Je laptop heeft toch een eigen muis...... Dan moet je toch niets aansluiten om te laten werken.
 
ja laptop , daar zit idd een mousepad op , die werkt goed , maar ik vind het makkelijker om met een losse muis te werken , kan niet wennen aan het mousepad ,en in sommige spellen is het ook makkelijker om externe muis te gebruiken
en okee ik had eerder moeten zeggen dat het een laptop was
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan