Status
Niet open voor verdere reacties.
P

paul

Gast
Vraagje,ik zit op men laptop met een muis van logitech bezig,sinds een 2 tal dagen kan ik niet meer naar beneden scrollen,raar maar waar,omhoog geen probleem,ik heb alles netjes gekuist,alhoewel ze niet vuil was maar toch gedaan!! VERSLETEN.....of niet!!! :ahhhhh:


Paul
 
Probeer eens via dit adres Downloads uw apparaat / muis te detecteren. Misschien zijn er nieuwe drivers te vinden.
Zo ja, zal je een reboot moeten doen en misschien zal hij weer goed werken. Even proberen dus.
 
Kan een defect zijn, ook, inderdaad. kan de muis zijn. Het zal wel een usbmuis zijn zeker?????
Heb je soms de instellingen van de muis bewerkt via configuratiescherm? Scrollen doe je normaal via het muiswiel bovenop de muis, daar kan je toch niet veel aan kuisen?? Soimmige muizen kan je dat wieltje ook indrukken dubbele functie, drukken en draaien.
Om de functie van dat wieltje te veranderen kan je dan dat wieltje indrukken.
Druk er nogmaals op dan komt het meestal terug goed.
Als ik op mijn eigen muis dat wieltje indruk kan ik bvb scrollen door de muis op en neer te bewegen zonder dat scrollwieltje aan te raken.

Anders als dat het niet is, start gewoon eens de pc op zonder muis en sluit ze pas aan na een paar minuten, als de pc volledig is opgestart zodat ze opnieuw gedetecteerd word in geval je geen passende driver vind.
Probeer bij voorkeur een andere poort te gebruiken.

Heb je bij je muis een cd meegekregen gebruik dan deze cd eens.
 
Laatst bewerkt:
haha,daar zou ik niet gaan voor een muis,das een versleten rat geworden....ik ben nog op zoek naar dat cdeeke van dat muiske,vrouwke heeft weer haar best gedaan en ergens gelegd waar je het niet meer vind!!
 
das ook een gedacht...
Het is opgelost,andere muis en beter,is wel hetzelfde merk,kan ik weer lekker scrollen op en neer...(y)
bedankt voor de hulp !!


Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan