Multi Media player Aldi herkent externe harde schijf niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb onlangs zo'n full hd media player van medion aangeschaft. Nu heb ik een externe harde schijf liggen van targa (lidl) maar hij vindt die niet terug. Iemand die me kan helpen? Moet ik harde schijf formateren? Of zijn deze niet compatibel?
 
Normaal gesproken als je een externe HD koopt is hij gebruiksklaar, dus geformateerd.

Hang de externe schijf eens aan een pc en kijk of hij te benaderen is en kijk bij bestandssysteem eens hoe hij geformatteerd is. Rechtermuisklik en dan eigenschappen.
In de manual van de Media Player zal wel ergens staan of deze compatible is met Fat32 of NTFS
 
Dan zou het in principe moeten werken. Check de bekabeling eens. Voedingskabel en USB kabeltje.
Probeer eventueel eens een USB stick met data in de HD player en kijk of hij deze wel ziet.
 
Heb enkele testen gedaan met het toestel en het "vreet" bijna alles. Dus moet er iets fout lopen met de disk of de aansluiting.
Als alles werkt, zet dan eens een iso file van een dvd op een stick. Zonder uitpakken speelt het toestel die ISO file af.
Handig en klein apparaat. prijs valt ook mee. Alleen aansluiten via HDMI op tv.

Zelf heb ik er eentje met een harde schijf er in. Die is ook voorzien van een tuner voor analoge zowel als digitale ontvangst. Alle aansluitingen zitten er op. Die van mij is een product van de LIDL. Heel tevreden over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan