Status
Niet open voor verdere reacties.
N

noel liephout

Gast
hallo,ik heb een probleempje nl hetvolgende ;ik maak soms een pps waar ik de mensen laat klikken maar dan is mijn muziek soms te kort als ze iets langer willen zien ;kan ik de muziek zoals in outlook laten herhalen ,zo ja hoe doe ik dat ,mischien is het simpel zoals zoveel dingen maar je moet het weten hé (lachen)
 
ik maak soms een pps waar ik de mensen laat klikken maar dan is mijn muziek soms te kort als ze iets langer willen zien ;kan ik de muziek zoals in outlook laten herhalen ,zo ja hoe doe ik dat ,

Voor PowerPoint XP

Menubalk - Invoegen - Film en geluiden - Geluid uit bestand - zoek het bestand en klik er dubbel op - klik op 'Ja' - Sleep het icoontje met de luidspreker (dat nu in de dia staat) naar het grijze vak onder de dia - rechts klikken op het icoontje - aangepaste animatie - klik in het taakvenster "aangepaste animatie" op de pijl naast het geselecteerde item in de lijst "aangepaste animatie" en klik vervolgens op "Effectopties" - voer op het tabblad "Effect" onder "Afspelen stoppen" de volgende handeling uit: - als u wilt dat het afspelen van het geluidsbestand pas wordt gestopt nadat er een bepaald aantal dia's (in uw geval alle dia's) is weergegeven, klikt u op "Na" en stelt u het totale aantal dia's in waarvoor het geluidsbestand moet worden afgespeeld.

Als het geluidsbestand niet de gewenste lengte heeft, kunt u het meerdere keren achterelkaar afspelen. Als u het geluid continu wilt herhalen, klikt u met de rechtermuisknop op het geluidspictogram (icoontje luidspreker) en klikt u op "Geluidsobject bewerken". Vervolgens schakelt u in het dialoogvenster "Geluidsopties" het selectievakje "Herhalen tot film of geluid wordt stopgezet" in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan